4 Şub 2012

Hayat Senaryosunu Sen Yazdığında Daha Güzel

Black Rebel Motorcycle Club - Mercy




Cd'lerimi ararken bir sürü unuttuğum fotoğrafları buldum. Pek konsept olmuştu bu :)
Bir parfüm reklamı vardı bu söz oradan. Sophie Marceau reklamı vardı Guerlain Champs Elysees parfümün reklamını burada görebilirsiniz, çok güzeldi. Bende kırmızılara bürünmüşüm, saçlar Bihter dalgası (o aralar pek takmıştık) o kolumdaki olmamış ama :)



Her zaman ipler elinizde olsun ve istediğiniz hayatı yaşayın. Ne istiyorsanız onu yapın şu yaşamda ben bunu öğrendim, yazın, yönetin, oynayın, dolu dolu yaşayın. Alın size felsefe :)



Buda dedemin emektarı Erika daktilo. En sevdiğim eşyalarımızdan. İki tuşu zarar görse de şimdiye kadar doğru dürüst saklayabildik (her çocuk bir el atsada)



Bu arada üstteki şarkı pek çok güzeldir, onu da unutmuşum bak.



pQgNCG on Make A Gif, Animated Gifs

5 yorum:

  1. Uvvv süper, fotoğraflar şahane, ayrıca bilekli çok güzel olmuş bence=))

    YanıtlaSil
  2. fotolar süper özellikle gif haline bayıldım ben de yapçam böle atraksionlu bişi çok cici oluo^^...daktilo mükemmeeel asla atma sakla evinin en güzel köşeciğine oturt bence^^

    YanıtlaSil
  3. ne güzelde özetlemişsin .
    evet yaa ne engel olabilirki bize .
    bu seneryo benim dilediğim yerde gülüp , dilediğim yerde ağlatabiliceksssem !!
    bihter föne hee
    dedenin daktilosumu onu saatlerce seyredebilirim biliyormusun

    YanıtlaSil
  4. Güngör; kıyafetle alakasız gibi geldi bana bileklik, gerçi en sevdiğim bilekliğim her zaman takıyorum kaç yıl oldu bilmiyorum :)

    Valki; yap sende makeagif sitesinde kolayca yapılıyor ^^
    bende iki daktilo var biri bu biride daha çalışabilir durumda olanı onuda yakında paylaşırım.

    Elif; aynen çok seviyorum bende o daktiloyu tam vintage

    YanıtlaSil
  5. daktiloyu çok kıskandım harika bişey:)
    bilekliğin bence de çok hoş görünüyor gayet olmuş=)
    fotograflar çook güzel =)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^