9 Şub 2012

Nicole West Bebekleri




Selam, uzun zamandır polymer clay bebek olayına deli gibi takmış durumdayım.

Bu iş inanılmaz güzel lakin çok zor. Şu an sadece izlemekle yetiniyorum. Youtube videolarının altını üstüne getirip izliyorum. İzlerken kolay görünüyor yapması ise ciddi anlamda büyük bir sabır ve emek gerektiriyor. Bir bebek neredeyse iki aya yakın bir zamanda bitiyormuş. Ben gaza gelip büyük bir fimo alıp onu otobüste unutmuştum. Başlayamadım maalesef o nedenle.



Bu işin sanatçılarını deli gibi takip ediyorum ve en bayıldığım Nicole West. İnanılmaz güzel bebekler yapıyor, ince ince çalışıyor. Süper ya diyorum bakarken.

En üst resimde benim en sevdiğim sanatçılardan olan Emilie Autumn'u yapmış, o sebeble bulmuştum kendisini. Tipik tam bir Emilie olmuş.


Burada da Fairy Emilie var sanki, saçları kıyafeti ellerinin biçimi gözünün altına kondurduğu kalbiyle peri Emilie karşımızda. Bende yapmaya başlasam ilk onu icra ederdim. Yok Tori Amos'u yapardım sonra Emilie gelsin :)


Ve bu Harajiku kızına hayran kaldım ya. Nasıl bir ince emektir böyle. Saçları, kıyafetleri ile mükemmel ya.


Nicole hep sevdiğim kişileri yapıyor. Bu üstteki çok sevdiğim illustrasyon sanatçısı Kmyle Chan'in bir illustrasyonunun West sayesinde üç boyuta gelmiş hali.




Antoinette'i unutmamış tabi. Diyecek kelime bulamıyorum ya.



Nicole West 2005- 2006 yıllarında başlamış, daha çok görmek isterseniz



buraya tık tık!

Bakmaya doyamayacaksınız, tavsiye ederim daha neler neler var.

Yurt dışında bir çok sanatçı takip etsem de, ülkemizde bu denli işler yapana rastlayamadım ben. Evet bizde de güzel işler yapılıyor ama bunlar bir başka sanki.

Siz rast geldiyseniz bana da tavsiye eder misiniz?

Mutlaka takip etmek, hatta tanışmak isterim.

7 yorum:

  1. şaheser süper!! gerçeğinden farksız sende yap ufak çaplı bu arada senin poşeti bulan yaşadı :)

    YanıtlaSil
  2. hakikaten bildiğin sanat .
    çok fazla gerçek gibi mimikler detaylar 2 ay ı ?? biz yapmaya kalksak birde öğrenme aşaması dersek 2 yılı bulur sanırım . Sen sarmışsın hamurunuda aldığına göre . Şöyle yapalım ; seni yaparken izleme keyfine nail olalım hehehee en tembelinden selamlarrr

    YanıtlaSil
  3. *ssdesignbutik; vallahi öyle, azda almamıştım bir böyle bebek yapabilecek kadar almıştım :)

    Elif; elleri çok alışmış, o sürede yapıyorlar. benimki bunlar gibi olur mu bilmiyorum, çöpten adama benzer diye korkuyorum :)

    YanıtlaSil
  4. wuhuuuu harikalar tam benlikmiş ihihi evi bunlarla doldurucaksın şahanee^^

    YanıtlaSil
  5. aa ben daha yeni rastladım bunlara. çok güzeller ama.. seninkiler çok iyi olacak eminim..

    YanıtlaSil
  6. ya bunlar nası güzel, nasıl bir emek! satın almak için, bi bakim dedim ama 500 küsür dolar olunca eheh diye kapadım ebay'i :)

    YanıtlaSil
  7. valki; postu hazırlarken sen geldin aklıma zaten, yalnız çok pahalı yahu bütün ev dolmaz :)

    Buket; bakalım başlasam bi :)

    Larien Ancalime; bende ilk gördüğümde bunlardan istiyorum diyip fiyatlarını görüp kendim yaparım yeaa moduna girdim. ama bu kadar emeğe ancak o fiyat tabii :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^