23 Şub 2012

Yeni Ay Ritüeli

Daughter of the Elements ~ Lisa Thiel


Photobucket

Dün balık burcunda yeni aydı. Bizde beyaz mumumuzu yakıp isteklerimizi yazdık.
Elementlerin enerjisini kullandık.
Mum ve su ateş ve su, puro hava, tuz ise toprağı simgeledi.
Bu ayın dilek konuları manevi yanımızı güçlendirmek için çalışmalar, vadesi dolmuş geçmiş bağlardan kurtulmak için çalışmalar, birlik ve beraberlik duygusu gibi konulardı.
Yeni ayın enerjisi halen devam ediyor bunu kullanın derim.
Ben devamlı takip ediyorum ay dönemlerini.
Ve bu konuda en iyi Yurda Hal'i görüyorum. Onun Ay Taktikleri kitabını bulduğunuz yerde edinin derim (ben daha bulamadım o ayrı mevzu :)

Photobucket

Photobucket


*´¨`*•.¸ ★Uğurlar olsun ★¸.•*´¨`*
❁ ☽◯☾ ❁

3 yorum:

  1. balık burcuyum ben de ama yani ay dönemi , evre falan yok anlamıyorum, anlamaya da uğraşmıyorum, ama şu kadarını söyleyeyim uğraşanlara bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. tühh keşke ben de yapsaydıım aa :(

    YanıtlaSil
  3. kitap eylemcisi; aslına bakarsan bende bilmiyorum çok fazla burçlar falan, ama ay dönemlerini kaçırmıyorum

    Mia; çok geçmedi halen yapabilirsin şekerim ;)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^