26 Mar 2012

Bahar


yQXMrz on Make A Gif, Animated Gifs


Ve bahar geldi.
Floral kafaları her yerde. Beyaz üstü minik çiçekli çarşaflar, bol kokular, alerjiler.

Hava öyle güzel ki, dışarılara atmak istiyorum kendimi. Güzel şarkılarım yanımda olsun.
Lakin bu havalarda yemyeşil kırlar isterdi insan. Orman yürüyüşleri. Bense ancak bi kızılay yapabilirim. Anca alış veriş. Gerçi lazım baya almam gerekenler.
Bandcamp sitesine bayılıyorum, harika güzellikler çıkarıyor karşımıza.


*´¨`*•.¸ ★Uğurlar olsun ★¸.•*´¨`*
❁ ☽◯☾ ❁

6 yorum:

  1. iyi ki de geldi. :)))

    cizimler de harika.

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. gizem; teşekkürler, senin bloğuna da uğrayacağım en kısa zamanda ^^

    Mia; yirim ^^

    Buket; evet model çizimden daha daha güzel hatta

    YanıtlaSil
  3. ben geldim çok güzel canım beklerim
    :))

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^