25 Mar 2012

Deniz Bijen Rahimi Çizimim

Photobucket

Ben geldim blog. Çizim de getirdim yanımda.
Şu son iki hafta öyle karmaşık geçti ki, ne yaptım ne oldu bilemiyorum.
Babannem kalp krizi geçirdi onunla uğraştık. Şimdi iyi, sadece düşük tansiyonunu yükseltmeye çalışıyoruz.

Bu arada çok sevdiğim bir müzik adamını çizdim. Erkek çizimlerinde halen acemi olduğum görülüyor ama çizerken mutlu oldum.

Deniz Bijen Rahimi bence bizim diyarlardaki yetenekli insanlardan. Ankaralılar Tuşe grubunu çok iyi bilir. Gerçi Tuşe dağıldı geçtiğimiz günlerde. Açıkçası çok üzüldüm sevdiğim ve müziği müzik için yapan popülerlikle falan dertleri olmayan bir gruptu.
Bijeni çoğu kişi Ogün Sanlısoy'un sayesinde tanıdı. Ben kendisiyle şu an hangi siteydi hatırlamıyorum (myspace olabilir) o zamanlardan muhabbet etmiştim, sıcak kanlı sevimli bir insan. Müzisyen olarak da bu denli kendini yetiştirmiş kişilere her zaman çok saygım vardır. Bir insanın yaratıcılığını kendi emekleriyle, uğraşa uğraşa, yardım almadan geliştirmeye çalışması durumunu çok çok iyi bilirim. Şimdi yolunda ilerleme kararı almış, bakalım neler yapacak.

Aşağıdaki video'yu ara ara izlerim. Şarkıyı bence orjinalinden kat be kat daha iyi icra etmiş.
Ve bir gün bu şarkıyı dinlerken bi bakmışım ki Bijeni çiziyorum. Gerçi çok iyi oldu mu tartışılır ama. Aynı zamanda saçlarını çok kıskandığım adamlardan. Ona haber etmeyi de düşünmüyorum, bir gün kendini google da ararsa karşısına çıkarım belki, öyle görsün şaşırsın falan. Kim bilir belki de ona elden veririm belli olmaz bu işler.



*´¨`*•.¸ ★Uğurlar olsun ★¸.•*´¨`*
❁ ☽◯☾ ❁

3 yorum:

  1. çizimleri sizmi yapıyorsunuz?çok güzel bende isterim bitane:). çizimle ilgili işlerim olabilir artık blogunuzun yeni takipçisiyim teşekkürler paylaşım için Sycorox .

    YanıtlaSil
  2. evet ben yapıyorum, o zaman hoş geldiniz bloğuma ^^

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim çok hoşbuldum:)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^