6 Mar 2012

Metalhead Efe!

Die For Metal by Manowar on Grooveshark

Photobucket

Efe benim, küçüklüğünü bildiğim çok sevdiğim kişilerden biridir. Küçükken acayip yaramazdı, hiperaktif kelimesinin tam karşılığıydı. Büyürken bizimle çok haşır neşir olduğundan bilirdi çoğu grupları. Hele ki Manowar'ın seceresini biliyor. Sorsan şimdi en büyük fanlardan daha çok şey sayar döker önünüze :))

Hele gotik tarzda çizimlerimi görsün "uvvvv bunlar ne la emo gibi, gotik gibi" diyerek beni aşağılıyor. Eee tabii daha minnoşken basarsan heavy metali, hard rock'ı bu hale gelir seni beğenmez :)

Şimdi orta okula geçti. Konservatuar bale bölümünde okuyor. Sanatla iç içe bir hayatı var ve müzik olmazsa olmazı. Onun piyano çalması lazım ama elektro gitar istiyor.
Düşünüyorum da onun yaşındayken ailemden istediğim şeylere abi resmen hiçbir şey istememişim. Ezik ezik kitap isterdim zuhahah :) bide o yaşlarda moda çarkı diye birşey çıkmıştı onu çok istemiştim de almışlardı.

Çocuk iyice metalci oldu. Ben fotoğraflarını çekiyorum, oda facebook'una ekliyor. Yakışıklı velet olduğu için kızlar yorum bırakıyorlar bir dolu. Adamın ego tavan. İleride yeni bir Kıvanç olursa hiç şaşırmam.

Ve kesin müzik yapacak. Buraya yazıyorum bile. Grubu olur, çalar söyler, metal ile iç içe olur. Şimdiden Joey De Maio videolarını izlerken heyecandan ölüyor velet!
Zaten çevremde olan çocuklarda görülen şey bu oluyor. Yakında bizim iki küçük minnoşda da aynı belirtiler çıkacak. Kesin. Şimdiden sapıtıklar onlar ehehe.

Devamında Efe ile yaptığımız çekimden fotoğraflar var. Adam poz vermeye meraklı :)
Üstünde yakası doğranmış Motörhead tişörtüm, kollarındakileri de ben icra etmiştim.



Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

*´¨`*•.¸ ★Uğurlar olsun ★¸.•*´¨`*
❁ ☽◯☾ ❁

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^