7 Mar 2012

Yeni Saç Kesimim

Photobucket

Saçlarım benim için en önemli şeydir. Bozuksa sinir stres katsayım yükselir.
Yıllardır uzatmaya çalışırım birde. Ama başarılı olamıyorum. Ya boyayıp oreal sayesinde yaktım, ya düzleştire düzleştire yandı. Bu sefer hiçbir şey yapmadım sadece klasik balerin topuzu yapıyordum sürekli uçları baya baya kırıldı. Oysa belime kadar getirmiştim yine.
Bende gittim kestirdim. Kuaförüm iyi olmasa zor giderdim ya o ayrı. Her zamanki klasik 80ler oval modelimle çıktım. Bu modeli çok seviyorum, nereye gitsem aynı şekilde dediğim gibi fön çekiyorlar, saçın üstünde abuk subuk bir şey yapabiliteleri az. Model konuşunda uçuk değilim artık, yıllarca aynı modelde gideceğim kesindir.
Perçem konusunda arada sapıtıyor kendi kendime kesip biçip mahvediyordum onunda kolayını buldum. Hazır perçem çıt çıtlar resmen imdadıma yetiştiler. Artık her Zooey Deschanel'i izlediğimde çılgına dönüp perçeeem perçeem dediğimde çıt çıtımı takıp sakinleşebileceğim :)

Görüldüğü üzere ağzım kulaklarımı geçiyor, işte saçım iyiyken böyle oluyorum :)
O değil de her fotoğrafta horned hand yapmazsa ölecekmiş hastalığına mı yakalandım nedir hep o Cristina yüzünden! görüyorum twitterda, facebookta fotoğraflarını bana da bulaştı :)

Tek tek fotoğrafları ekleyinceye kadar gif yapayım dedim. Yüzüğüm teyzemden hediye, çok sevdim vallahi.

5Ub_6n on Make A Gif, Animated Gifs



*´¨`*•.¸ ★Uğurlar olsun ★¸.•*´¨`*
❁ ☽◯☾ ❁

7 yorum:

  1. Bende kestırdım desem:))) sasırmazsın sanırım:I)) hayırlı olsun dıyorum cnm cok yakısmıs demedende edemıycıımm

    YanıtlaSil
  2. hehe hiç şaşırmam :))

    YanıtlaSil
  3. ben de hiç uzun saçlı olamayanlardanım ihihi hiç de olamıcam sanırım ama kısa seviorum nedense^^....çok cici olmuş yeni saçların benceee...kökü sende gibi klasik bi yorum yapmadan da duramıcam ihihi^^

    YanıtlaSil
  4. amanın da aman şu güzelliğe bakıın!!

    YanıtlaSil
  5. o saçla o t-shirt -_- puhahahah :D cümlelere bak yaş kaç aga 13 falan mı :D

    YanıtlaSil
  6. sen o tişörtle o saçı yapma o zaman. ve yaş -13 ;)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^