1 Nis 2012

Geçen Gün Aldıklarım Konulu Video

Geçen Gün Aldıklarım from Sycorox on Vimeo.



Eveeet ilk video çekimim. Aslında güzel bir çekimdi ama formatı değiştirince böyle oldu. Video çok komik resmen komedi :) bir yerde bişeyler deviriyorum, ara ara konuşamıyorum, sonunda şap şap ellerimi vuruşumdan ben bile korktum. Rezzan Kiraz tırnaklarımı saymıyorum bile ilk defa takma tırnak taktım nasıl oluyor kolay mı diye kesmeme rağmen büyük geldiler görüldüğü üzere :)
Takma kirpiklerim nasıl? ya peruğum? gözünüze gözünüze soktuğum kitaplar peki?
alla iyiliğimi versin benim komik ötesiyim, bide kibar olmaya çalışmalar neyim eheheh :) yeni aldığım kaş kalemini kullandım oda çok acayip olmuş, tekrar seyrek kaşlarıma geri döneyim ben en iyisimi :)

Bunlarda peruklu çektiğim fotoğraflar. Birinde uzak doğulu kızlar gibi olayım dedim =)
anime kızlarına benzeme amacıyla aldım bu peruğu.

bundan sonra video çekerim böyle lakin daha özenli olmaya çalışırım. yada çalışmayayım böyle daha eğlenceli güleriz en azından :)

kCwdJx on Make A Gif, Animated Gifs



*´¨`*•.¸ ★Uğurlar olsun ★¸.•*´¨`*
❁ ☽◯☾ ❁

13 yorum:

  1. Ahaha çok tatlı sesin varmış sycoo! (: Çok güzel olmuş devamını bekleriz. ^^

    YanıtlaSil
  2. ehe çok güzel olmuş bence, fotoğraflar da ayrı güzel :) gif olayı çok tatlı oluyo ya benim gif de çok popüler oldu :)

    YanıtlaSil
  3. şu köşeyi de nasıl kıskanıyorum belli değil :))))

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim kızlar devamı gelecek gibi çok eğlendim çünkü :))

    YanıtlaSil
  5. Çok eğlenceliii, bayılddııımmm! Video süper olmuş, aldıkların harika daha ne olsun! Devamını sabırsızlıkla bekliyorum^o^

    YanıtlaSil
  6. hiiii nası şekersin ^^...ses tonunda aynen ben bilio musun ihihi ben de bi video yapayım bi arada gör bak ihihi...bayıldım videoların devamını şiddetle istiyoruuuuz^^

    YanıtlaSil
  7. aaaaaaaa inanmıyoruuum bana da selam göndermişsiiin kuşum çok tişkür ederiiiiiim ortasındayken mesaj atmıştım az önce^^....acaip mutlu oldum güzel günlerde giy helokitişleri çorapların hepsi mütiş =^.^=

    YanıtlaSil
  8. valla çok çok tatlısın!! ve senin rengin pembe olmalı. çok yakışmış. aslında diğer renk peruklarla görüp değerlendirmek lazım :)

    YanıtlaSil
  9. Olric; teşekkürler ^^

    Güngör; sağol canım devamı gelecek gibi görünüyor pek sevdim bu video olayını ben :)

    Valki; aaa merak ettim ama sende yap bi video mutlaka çok teşekkürler, helo kiti görünce direkt aklıma artık sen geliyorsun vallahi :)

    YanıtlaSil
  10. Buket; teşekkür ederim diğer renk peruk araştırmalarındayım zaten ebayda :)

    YanıtlaSil
  11. Hiç de komik olmamış bence video ,çok şekersin ;) Ben böyle bir video yapsam herhalde millet konuşmamı dinlemeye konstantre olamaz güler durur :D Hiiiç düşünemiyorum video çektiğimi ,ya gülerim saçmasapan ya da dilim falan sürçer saçmalarım büyük ihtimal :))) Güle güle kullan aldıklarını .O çorapların sürüyle çeşidi bizim Bospada da var,hatta yeniyıldan önce Noel baba ve kardanadamlılarından almıştım. Bir de kedişlisi var hehehh ..

    YanıtlaSil
  12. Junkhead; ay teşekkürler, benimde çok dilim sürçtü bakma :)
    Bospa süper ya hastasıyım oranın bende, izmire gelince mutlaka bi uğruyorum :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^