10 Nis 2012

Son Zamanlarda

Photobucket

Eveet bir süredir neler yapıyormuşum bakalım. Yekta Kopan'ın kitabı bitmesin diye uğraşıyorum. Pek sevdim ben. Özellikle;

"Bir dilin yaşayan yaşamayan bütün kelimelerini ezberlediğim günün ertesinde, benim de sesimi duyacaksın. O gün yağacak yağmurdan kork!"

sözü. Tam bana ve birine uydu cuk oturdu.
Photobucket

Ve gittik çiçeklerimizi temin ettik. Eeee önümüz Hıdırellez. Sümbüllerde aldık pembeli pembeli (hayatım niye böyle pembiş oldu bu ara!?!) Ve en sonunda organik tarıma da el attım. Maydanoz ve buğday çimiyle. Buğday çimi süper antioksidanmış. Evet yeniyormuş. Ben fesleğen ve reyhan da istiyorum. Ay taktiklerine göre ekim zamanında ektik. Buğday çimleri filizlendi hemen de maydanozlar uyuyor. Taze maydanozla yapılan şehriye çorbası muhteşemdir.

Ve aşağıdaki arkadaş bizim odanın bir üyesi pcnin gediklisi.
Photobucket
Güllerin içiğğdem caanım. Kahve olmasaydı hayatım nice olurdu bilinmez. Ay taktikleri her daim yanımda yöremde tabii
Photobucket

Görüldüğü üzere Sümbüller açtı. Geçen gün makina ile yaptığımız ekmeklerin arasına bir burger yaptım. Şöyle söyleyeyim, o burgermiş, mc danıltsmış falan hikaye. Bu ekmekle olan her şey inanılmaz oluyor. Resmen nirvana halinde yedim. Gözüm açmış iki tane yapmıştım, birini anneme verdim. Teki fazla geldi zaten :)
Ve Sinek Isırıklarının Müellifini okuyorum bu ara. Sanırım bütün kitaplarını edineceğim Barış Bıçakçı'nın.

"Çünkü aşk başta anlam olmak üzere pek çok şeyi karşısına alır. Huzuru örneğin, kararlılığı ve dengeyi. Kendine sözler verirsin. Boşunadır" demiş.

Photobucket

Eskiden çok yemek dergisi alırdık. Hatta bakmaya bayılırdım ben çocuktum o zamanlar. Şimdi yine başlayalım dedik, güzel tarifler oluyor. Lezzet dergisi küçük kitaplar veriyor her ay onları biriktirmeye başladım. Aşağıdaki olay eöhh yani :/
Photobucket

Ve yeni raflarım. Çok çok uygun fiyata aldık. Şimdi o üçlünün yanına bir tane daha üçlü düşünüyoruz, malumunuz kitap almadan duramıyoruz. Birde kalorifer kalkacak yakında onun yerine de bir tane tekli. İşte o zaman tam Rafların Arasından olacak :)
Gerçi babam ve kardeşim üstüne düşecek o raflar uyurken dese de aman nolacak diyorum (hafif tırsmıyor değilim)
Photobucket

Ve size komedi videomda anlatmıştım keçe aldım yapıcam yakında diye. Evet ilk ürünter bu haytalar. Hemen kitaplığımda yer buldular ordan oraya atladılar zıpırlar. Çok sevdim bu işi artık sürekli bir şeylerin üstüne kuru kafalar yapmazsam öleceğim hastalığına yakalanmam an meselesi.
kg1txV on Make A Gif, Animated Gifs


Birde Dukan diyetine girdim a dostlar. Kahvaltım olur kendisi. Kahvaltı yapmayan bendeniz için zorlayıcı olsa da napalım başa gelen çekilir. Şu an itibariyle iyiyim, öyle açlık krizi falan yaşamadım hatta fazlasıyla tokluk krizindeyim öğlen yediğim tavukla.
Photobucket

Neyse beybiler benim günlerim böyle geçiyor, hafta sonu sınavlarım vardı ordan oraya okulları gezmekten öhh geldi. Şimdi yine ders moduna girmem lazım nası olacak o Nasıl NASIL!

*´¨`*•.¸ ★Uğurlar olsun ★¸.•*´¨`*
❁ ☽◯☾ ❁

4 yorum:

  1. Ayy o evil baykuşa bayıldım süper olmuş ellerine sağlıııık :D

    YanıtlaSil
  2. keçeler mütişşşş bayıldııım^^...tam broşluk parçalar bence ihihi...ben de hastanedeki çiçeklerden çalıp evde yetiştiriyorum...bi tane aşk merdivenim bi de halen çimlenen menekşem var evde...bi de fesleğen çıksın mutlaka alıyorum böle keratanın kafasını seviosun nası güzel kokuo nası güzel kokuyo...atıveriorum domates sosunun içine şaane makarena da yapıorum ihihi...ayrıca bu ay taktikleri kitabını ben acaip merak ediorum detaylı bi post gelecekte gelir mi aceba ya da yaptın da ben kaçırdım mı ki :/

    YanıtlaSil
  3. canım ya görmüyeli bahar gelmiş evinize. kitaplara bayıldım tabi ki..keçeden ben de birşeyler yaptım. balkonuma asacağım hep. daha balkon mevsimini açamadım ama..

    YanıtlaSil
  4. Junkhead; teşekkürler ^^ aslında o çok tipsiz olmuştu ama sonradan düzeldi :)

    valki; teşekkürler evet broş olacaklar :) fesleğeni bende istiyorum bunlar bir tutsun onuda alacağım ^^

    Buket; ay merak ettim senin keçeleri :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^