13 May 2012

Elfen Lied Cosplay Olayı

Lilium (metal version) by From The Shadows. on Grooveshark

Photobucket

Elfen Lied benim en sevdiğim animelerdendir. İzlediğim zaman koşa koşa bloğa yazmıştım zaten. Kızıl peruğu alınca cosplayini yapmak şart oldu namı diğer NYUU/Lucy'nin. Diclonius kulakları yapayım dedim aldım fimo hamurlarını ama bayat çıktı. birde hiç o hamurdan almadığım için sert olur sandım. o yüzden kulaklarım bu şekil oldu. geçen gün bayat olmayanını aldım ve elf kulakları yaptım. yumuşacık hamur, pişince kurabiye gibi kızarmıyor :) ve en azından şekil veriyorsunuz. bunlar görüldüğü üzere tam diclonius gibi olmadılar. ama yine yapacağım :)

NYUU konsepti yapıp tüm şebekliğimi ortaya koydum :) kardeşimin lab. gömleğini geçirdim sırtıma. en şaşırdığımsa bazanın altından pembe boğazlı çıkmasıydı. nadir pembe şey alırım. üstüne de askılı elbise geçirdim tam oldu :)

Öyle işte kendi çapımda bir konsept cosplay yaptım. devamı gelebilir çünkü üç peruk siparişi daha verdim beybiler ehehe :)

Bu arada ünlü müthiş açılış şarkısı "Lilium" metal performansını buldum. vallahi ben pek beğendim. gerçi orjinali çok güzeldir ama buda fena değil. Hadi hep beraber dinleyelim.
Photobucket

yduxD2 on Make A Gif, Animated Gifs



*´¨`*•.¸ ★Uğurlar olsun ★¸.•*´¨`*
❁ ☽◯☾ ❁

4 yorum:

  1. elfen lied 'ı ben de çok severim^^...çok tatlı olmuşsun ihihi..bi gün ben de cosplay yapıcam en çok olmak istediğim karakter bleach'ten yachiru^^

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı olursun ki, bekliyoruz o halde :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba,blogunu yeni keşfettim ve çok sevdim :) blogumda bir hediyeleşme etkinliğimiz var,beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Bayılırım elfen lied'e.
    Ama bir kere izlemeyi kaldırabildim sanırım sadece. Öyle güzel, öyle derin, öyle ağır. Bu kulakları ve peruğu ben de denemek isterdim çok eğlenceli görünüyor :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^