13 May 2012

Güzel Annem

Photobucket

Özel bir gün gerçekten. Benim için anne kavramı önemlidir. Annem her türlü nazımı niyazımı çeken süpersonik biridir. Düşünün hangi anne çılgın kızının saatlerce peruk manyaklığını dinleyip gülümser? :)

Yeri gelir kimin anne, kimin çocuk olduğu karışır. Çoğu zaman yaptığım diyetin içine eder :) ama olsun, güzel şeyler bunlar.

Onun doğum günü için yaptığım çizim, diğer çizimlerim buzdolabını süslüyor. Bu sene bu konuya ciddi anlamda ele almazsam kızgın sopayla kovalayacak :)


Anne olmanın tam anlamıyla ne demek olduğunu anne olanlar anlar, ben ileride anne olur muyum hiç bilemiyorum. Nasıl bir anne olabileceğimi aşağı yukarı kestiriyorum ama. Pipirikli, ona buna izin vermeyen ve azıcık despot bir mama olacağım :)

Bu sene her özel günü burnumuzdan getirmeyi başarmış babam, yine sabah yapacağını yapmış olsa da telafi ediyorum. Adam bi benim doğum günümü sektirdi gerisinde öküzlük yapmazsa ölecek hastalığına mı yakalandı nedir?
Hayır babalar gününde nasıl bi ekşın yapacak meraktayız. Kadının kalbini kırıp çekti gitti. Saçma sapan bir buket çiçekle gelir birazdan.

Neyse...

Boşverelim bunları, anneler günü özeldir ve öyle kutluyoruz biz.

*´¨`*•.¸ ★Uğurlar olsun ★¸.•*´¨`*
❁ ☽◯☾ ❁

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^