1 May 2012

Elfen Lied Konseptli Video Çekimim


Evet yine bir video post yaptım!
Bu sefer pembe değil kırmızı saçlıyım. yine komik bir video, hoplaya zıplaya çekmişim :)
Elfen Lied konseptimiz. Ebay'dan geçene gün aldığım peruğu geçirdim kafama. Yenilerini de sipariş veriyorum bugün zaten. Bu sefer sarı ve mavi saçlı görebilirsiniz beni her an her şey olabilir. Bu peruk Kyoko Sakura peruğu. ebaydaki en güzel olanlardan. çok doğal duruyor.

Yeni raflarımın önünde yatağın üstünde çektim bu videoyu. gayet eğlendim açıkçası. Umarım sizde beğenirsiniz.

71zTdf on Make A Gif, Animated Gifs



*´¨`*•.¸ ★Uğurlar olsun ★¸.•*´¨`*
❁ ☽◯☾ ❁

12 yorum:

  1. yaa ses tonun, konuşman ne tatlıymış, yerim:))
    keyifli bir video olmuş, yine isteriz

    YanıtlaSil
  2. Çok eğlenceli olmuş bu video, bu peruğa bayıldım, çok yakışmış sana;)

    YanıtlaSil
  3. peruk hakkaten pek güzelmiş, çok da yakışmış :))
    belki kızıl takıntından vazgeçip, direk kırmızıya takıntı yapmalısın :))

    YanıtlaSil
  4. Peruğu falan boşver bence sen boyat direkt ya, çok güzel böylee *___*

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler şekerler vallahi kızıla geri dönüş yapacağım bu gidişle, ama eylülü bekliyorum yazın helak olmasın :)

    YanıtlaSil
  6. aman allahım ama ben yerim bu tatlı kızıl periyi!

    YanıtlaSil
  7. eheh tişikürler miacım ^^

    YanıtlaSil
  8. :) bu güzel samimi videonu izledikten sonra yorum yapmasam ayıp olurdu :D
    Video blog'a yoğunlaşsan harikuleyt olurdu. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. ehe teşekkürler Gülşah ^^

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^