29 May 2012

Lolita

Joe Le Taxi by Vanessa Paradis on Grooveshark

Photobucket

Uzun zamandır çizim paylaşmıyordum farkındaysanız. Çünkü tarayıcım bozuldu, o bozulunca öyle kaldım.
Çok şükür tekrar yapılıp geldi ve şimdi artık paylaşabilirim dedim.

Geçenlerde videoda göstermiştim Vladimir Nabokov Lolita'yı. Bir blogda Lolita illustrasyonlarını görünce bende çizeyim demiştim. Hatırlayabilseydim onlarıda eklerdim buraya ama maalesef şekerler.

Ve lolitalık diyince aklıma hep Maddy yada Vanessa gelir. Hele Joe Le Taxi tam lolita şarkısı gibi :)
haydi dinleyelim! :)

*´¨`*•.¸ ★Uğurlar olsun ★¸.•*´¨`*
❁ ☽◯☾ ❁

3 yorum:

  1. yaşasın çizimler geri döndü !!

    Çok hoşlar gözlüklere bittim

    YanıtlaSil
  2. çok sevindim çizimlerim dönmesineee...ben de hala bekliorum çizimimi ihihi^^

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^