19 Haz 2012

Kuzenler Toplaştık!

Photobucket

Evet üç kuzen buluştuk öyle komik kah kah kih kih bir gün geçirdik ki, uzun zamandır bu denli gülmemiştim. Görüldüğü üzere kızlar günü olunca taçlarımızı da çektik kafaya :)
Elçin abla ile (soldaki) çok görüşemediğimizden hemen kutlayamadığımız doğum günleri için pasta alık mum söndürdük eheh
Sevil abla ise stand upçı ailemizin. Cem Yılmaz falan hikaye yani o derece komiktir.

Photobucket

Bu zıpır ötesi velet kuzenin oğlu Ata. Dehşet çılgındır kendisi. Tabii onu da kendime çevirip kılıktan kılığa soktum :)
Beni de uzun zamandır peruksuz ve makyajsız görmüyordunuz alın size normal halim :)

Photobucket

Atanın telefonunda dedesi arayınca roman havası "hastasıyız dedeeee!" çalıyormuş. bizde bunun üstüne bir video çektik, bu sefer o seslendi sizlere. çekerken çok güldüm, izleyip izleyip gülüyorum halen :)
sayesinde İzmir tepecik çingenlerine bağladım tam "fal bakiim mi güzel ablam" modlarındayım.

Akşam maaile yemek yedik tüm kuzenlerle. Sevil ablalar İzmirden gelince tabii konu Alsancak'ın ara sokakları ve travestilerdi. Ama ne güldük, kramplar girdi karnıma. Uğunduk resmen ya. Birde babam gençliğinde üniversitedeyken bir doğum gününe gitmiş, oraya Bülent Ersoy'u davet etmişler. Diva babamın güzel sanatları okuduğunu duyunca daha bir ilgilenmiş, slow bir parça çıkınca "gel buraya kara oğlan" diyip dansa kaldırmış babamı. allam ne uğundum onu duyunca ya, ağlıyodum resmen. Ama çok güzelmiş yani bugünkü Mordor kaçkını modunda değilmiş :)
Bunu hiç duymamıştım yahu!

Yazın İzmire gideceğiz valla Ankaradan öğürdüm resmen çok iyi olacak. Zaten kuzenler de Kıbrıs Şehitlerinin tam ortasına denk gelen yere taşınmışlar rahat rahat geziliyormuş artık.
Daha orada da videolar çekerim muhtemelen bizim çılgın aileyi izlemeye devam edin :)



*´¨`*•.¸ ★Uğurlar olsun ★¸.•*´¨`*
❁ ☽◯☾ ❁

6 yorum:

  1. makyajsız da güzelsin..Hem peruklu hallerinden bence doğal saçların çok daha hoş.biraz yorgun gördüm seni.umarım iyisindir.
    sağlıcakla kal.

    YanıtlaSil
  2. biliyo musun sen çok güzelsin!

    YanıtlaSil
  3. Lady Jane; orada yeni uyanmıştım gözlerim mahmurdu eheh. teşekkürler ^^

    Mia; yirim seni ^^

    YanıtlaSil
  4. tarzına bayıldım tatlım :) siyahh alemin kralı bea ..

    YanıtlaSil
  5. çılgınlar sizi!! kızkıza toplantılar ne güzel oluyor değil mi:))

    YanıtlaSil
  6. Merve; teşekkür ederim, siyah iyidir her zaman evet ^^^

    Buket; çok güzel gündü yahu acayip güldüm :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^