8 Haz 2012

Ljósálfar "Light Elves"

Yaz çiçeklerini aldık sonunda. Ben kaç senedir fesleğen istediğim için sonunda bu sene aldık.
Photobucket
ve minik, zarif mine çiçekleri.
Photobucket

bitki çayları manyaklığı yine baş gösterdi çocuklar. zaten hep vardı tavan yaptı. 9 bitkili zayıflama çayı bu evet :)
Photobucket
bu dondurma kapları bu yaza damgasını vuracak bizim için. çilekli Fruttare yaptık pek güzel oldu. sonra ben sivrizekası diet kolayı doldurdum hiç olmadı. meybuz bile olmadı. şimdi sıra kream şanti ile denemede :)
Photobucket

ve yeni sarı peruğum, elf kulaklarım. bunlarla az uğraşmadım, tam istediğim gibi de olmadı. bir kere daha yapacağım olmazsa ebayın yolları taştan diyeceğim artık. bakalım. peruğa ise resmen aşık oldum. muhteşem ya, aldıklarımın içinde en kaliteli ve güzeli. iki mavi peruk daha geldi, onlarla beraber artık peruk alma kotamı doldurdum =) bunlar bana yeter.
ama ebaydan kurtulamam tabii daha sürpriz alacaklarım var.

Bu fotoğrafının adı Ljósálfar "Light Elves"
İşte böyle orman elfleri modunda geziyorum bu aralar eheh
Photobucket

*´¨`*•.¸ ★Uğurlar olsun ★¸.•*´¨`*
❁ ☽◯☾ ❁

4 yorum:

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^