12 Haz 2012

Valkili Harikalar Kumpanyası

Photobucket



Bugün sizlere sevdiğimiz blogger
Valki'nin çizimini getirdim.
Kendisi pek güzel bir bayan olduğundan dolayı çizim işi kolay olmadı. Yani daha önce birkaç kere çizdim içime sinmedi, dün tekrardan çizdim.
Bloğu öyle cıvıl cıvıl, öyle güzel ki, girdiniz mi çıkamıyorsunuz. Çok fazla moda bloggerı takiplemiyorum ama Valki'nin yeri ayrı. Tarz olarak, giydikleri, dinledikleri, izledikleri, hayata bakış açısıyla kendime çok yakın görüyorum onu. Hatta seslerimiz bile birbirine benziyormuş :)

Uzun zamandır çizmemi bekliyordu, umarım beğenir.

Ve tabii bir çizime elf kulakları eklemesem olmazdı :)
Photobucket

*´¨`*•.¸ Uğurlar olsun ¸.•*´¨`*

12 yorum:

  1. Valki'yi çok seviyorum ben de.Eminim özellikle sondaki elf kulaklarına bayılacaktır. Harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. :) Biraz kulakları korkutucu olmuş sanki ellerine sağlık başarılı
    madambfashion.blogspot.com
    beklerim bende

    YanıtlaSil
  3. hiiiiiii nası beğendim nası mutlu oldum anlatamammm^^....çok ama çok teşekkür ederim inanılmaz özel bişey bu benim için...elf kulaklarıma da byıldım ki ihihi^^

    YanıtlaSil
  4. beğenmene çok sevindim canımcım ^^ öperim kocaman :)

    YanıtlaSil
  5. beğenmene çok sevindim canımcım ^^ öperim kocaman :)

    YanıtlaSil
  6. Nerwen, Madam B Fashion; teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  7. Kulak hariç süper olmuş. emeğine sağlık....

    gizemlicizgiler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler, tamam ya anlaşıldı kulak sevilmedi (gerçi Valki sevdi sanırım :)

    YanıtlaSil
  9. SYCOROX BEN KİMİM BİLİRMİSİN

    YanıtlaSil
  10. SYCOROX BEN KİMİM BİLİRMİSİN

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık süper olmuş bayıldım ben de beklerim bloğuma www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  12. Ata; hiç belli etmiyorsun kendini :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^