24 Eyl 2012

Mabon Ritüelimiz.



Bir Mabon'u da geride bıraktık. Ekinoks oldu, ritüellerimizi yaptık sonbahara kucak açtık.
Ben şahsen çok mutluyum halimden. Eski Sycorox geri döndü diyebilirim. Yazın benim hayat enerjimi alıp götürüyor sıcaklar. Hiçbir şey yapasım gelmiyor. Düşünün koca bir yaz geçti ve ben hiç denecek kadar çizim yaptım. Çok az kitap okudum. Sadece müzik dinledim. Çok az da olsa dikiş diktim. Ders ise o konuya hiç girmeyelim.

Ama sonbaharın gelişiyle canlandı bünyem. Planlar, planlar kurdum uygulamaya geçirmeli. Çizim ise yavaş yavaş yapmaya başladım.

Zaten benim için yıl Eylül ayında başlar hep. Ocak ayı hiçbir zaman yılbaşı gibi gelmiyor. Eylül'ü yeni yıl sayıyorum.

Gel gelelim Mabon ritüeline. Biliyorsunuz wiccalığa çok ilgim var. Tam manasında wicca değilim sadece ritüellerini ve özel günlerini takip edip, o günlerde arınma, serbest bırakma, dilekler dileme ve güzel yemekler hazırlayıp elementlerle çalışmalar yapıyorum. Bir altarım ve BOS'um yok. Büyülerle vs ise hiç işim yok. Benim işim doğayla ve dileklerle, karma ile.
Resim008_zpsfaabb996


Ayın 21'inde başladık biz wiccalar genelde üç gün kutluyorlar. Taze meyveler, ceviz, mantarlarla sofralarını süslüyorlar. Bende uzun zamandır tumblr'da gördüğüm bu elmalı yeşilçay olayını hazır gelmişken yapayım dedim. İçlerini çıkartıp, yeşilçay demledim. Böyle değişik elmalı bir aroması oldu. Yalnız benden tavsiye cidden tadını almak istiyorsanız kocaman elmalarla yapın. Benimkiler pek bir mini miniydi.

Önce içip sonra kupaları yiyoruz hehe
Resim023_zps39c1e7ec

Masamı tanrıçalarla, dedemin yolladığı o enteresan çiçekle, cevizli irmik tatlısıyla ve karadut reçeliyle süsledik. O günlerde reçel yapmak önemli diye uzun zamandır yapmak istediğimiz karadut reçelinin tam zamanı dedik. İyi oldu vesselam.

Photobucket

Sonbaharınız Uğurlu geçsin efendim...

2 yorum:

  1. hastası oldum, görüntü süpper! en kısa süre de denicems, doumo arigatou ;)

    YanıtlaSil
  2. inferidii; yeşil elma ile yapılanı da tavsiye ederim, afiyet olsun ^^

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^