29 Eki 2012

Bu Aralar

Photobucket Bu aralar kafamı meşgul edenler.
Benim gibi hayatını kostüm partisindeymiş gibi yaşayan biri Halloween olayını tabi sever. Bu seneki temam "VAMPİRLER!"
Bir masa hazırlamak istiyorum, uzun zamandır denemeyi planladığım pastayı yapacağım.

Ve bunun yanı sıra vampir modlarında takılıyorum. Dişler olmazsa olmazdı. Kargosunu ödediğim için pek hızlı geldiler.

Photobucket Ve yapay kan denemelerim oldu bir dolu. İlk olarak açık bir gıda boyası almıştım, rengi kırmızı kendi turuncu. Tavsiyem paketlerde olanlardan alın mutlaka. Bu ikinci aldığım süper renk veriyor. Nişasta, su, boya bu. Photobucket Ve dişlerle test shoot. Saç ve makyaj denemelerim baya oldu. Bu beğenildi. Photobucket Ve Kurban bayramı elbisem. Bu kumaşı geçen sene almıştım teee. Alel acele bayrama yetiştirdik. Pek severek giyindim, baya da övgü aldım ne yalan diyeyim. Modeli tamamen spontane gelişti lakin yılbaşı elbisemin fikrini verdi. Ayakkabılar ise teyzemin hediyesi. Photobucket Ve ilk defa bir çizimimi çerçeveledim. Bu sene Sugar Skull olarak sadece çizimle idare edeyim diyorum. Yatağımın yanı. Kitaplarım ve sevdiğim eşyaların arasında yer aldı Sugar kızımız. Photobucket Ben Samhain'i kutlamayı seven biriyim. Bu haftam yapacağım hazırlıklarla geçecek. Yaptığım yiyeceklerin postları olacak yakında. Sizin de güzel ve eğlenceli geçer umarum.

*´¨`*•.¸ Uğurlar olsun ¸.•*´¨`*

4 yorum:

  1. elbisen müthiş söylemeden geçemedim :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel bir yazı olmuş yine Sycorox ^o^ Ben de Halloween kutlamak istiyorum ama pek hazırlık yapamadım bu sene, bakalım. Bu arada elbisen gerçekten şahaneee... bayıldım! Ne yeteneklisin sen yahu;D

    YanıtlaSil
  3. Güngör; bende parti gibi değil de, kendi çapımda kutlayacağım. bir postta Samhain hakkında yapayım. ritüelini falan.

    bu arada teşekkürler, bu sene çok fazla medieval ve gothic tarzda elbise dikme planlarım var. ciddi ciddi dikip giyeceğim =)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^