16 Eki 2012

Hey wolf moon! Come cast your spell on me


Photobucket
Heyoo havalar serinledi ve ben eski moduma döndüm sonunda.  Yazın çizim yapamıyorum, bütün hayat enerjim çekiliyor sanki. Ben Norveç, Finlandiya gibi yerlerde yaşayacak insanım. Bunu iyice anladık.

Bu çizimi yeni aldığım lenslerim nasıl duruyor diye merakımdan yaptım. White Manson Crazy'lerimi sipariş ettim Honey Color'dan. Millet circle lens alıyor bense gotik.
Birde Halloween zamanı gelseydi süper olacaktı ama ona yetişemeyecek.

Aslında lens takmaya meraklı biri değildim ama birden oluştu her şey. Nasıl takarım, alışabilir miyim, onun orası muamma. Ama takarım inat edip diye umuyorum.

Bu arada yalan yanlış kendimi çizerdim eskiden ama ilk defa özene özene oturdum çizdim. Böyle kurt&elf kırması tuhaf bir şey çıktı.

Bunun sonucunda lenslerimi büyük merakla bekliyorum ve mavi saça aşığım ^^


5 yorum:

  1. AH MAVİ SAÇ AAAAAHHHH.............

    YanıtlaSil
  2. Findu; teşekkürler ^^

    Sam; sen yine yapsan mavi ya :/

    YanıtlaSil
  3. talep çok, saçlarını tekrar boyamazsan senle konuşmam diyen bile var :p ama renk açma işi sıkıntı!

    YanıtlaSil
  4. o zaman sende peruk edineceksin benim gibi, hakikaten saçı mahveder o renk

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^