12 Eki 2012

Kat Von D'nin Dolabını Karıştırmaca!

Evvet taze taze izlediğim bu videoları paylaşayım dedim.
Kat Von D'yi bilirsiniz, dövme sanatçısı harika bir hatundur. Ben pek severim kendisini, twitter ve facebookta Cristina'dan sonra takip etmeyi sevdiğim ünlülerden biri. Tam benim tarzım kıyafetleri, tarzı. Kendi ismiyle hazırladığı bir markası var ki ona da bayılmıştım. Kıyafet, makyaj artık ne ararsan var.

Bu iki videoda dolabının (yani odalarının) kapısını açmış, resmen dibim düştü her şeyine.

Benim gibi skullmania bir tip. Bu arada son zamanlarda herkeslerde kuru kafaları görmekten bayıldım. Eskiden bizle satanist diye dalga geçen tiplerde bile var. Bir geçse bu moda, geçse, geçse, geçse!




Ayakkabı odasına geeeel! 
Ben sözün bittiği yerdeyim, gelen buyursun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^