12 Kas 2012

Honey Color White Manson Crazy lenslerim

Photobucket Sonunda White Manson Crazy lenslerime kavuştum. Artık kendimi Marilyn Manson'un kızı gibi hissedebilirim rahatça :)
 İlk zamanlarda takamayıp çıldırmam çok komediydi. Abii bu çekikler bile tıkıyorlar gözlerine ben nasıl?? diye diye bir hal oldum. Ama artık alıştım. Ve pek sevdim doğal olarak. Çıkardığım zaman çok tuhaf oluyor ama, beyazdan siyaha bir anda geçiş.

Honey Color'u da sevdim, gayet gelmesi gereken zamanda takip ede ede geldi kargom. Şu lens olayına alışayım normal bir şey daha almayı düşünmüyor değilim. Gelince ve takabilince direkt makyaj olayına girdim, amacım Elena Vladi inspred yapmaktı ama ondan çok Amy Lee'ye benzedim sanırsam.

Tumblrda Sevil'in şu yorumuna resmen akşamdan beridir altıma ede ede gülüyorum.

  “Marilyn Manson Üni. Gothic&Victorian Fakültesi bitirip Amy Lee çıktım,”

deseydin nasıl güzel olurmuş:D Photobucket neyse efenim bir süre (bir yıl kadar) bununla fotoğraflarım olacak gibime geliyor :)

6 yorum:

  1. ama çok güzel olmuş haaa :))

    YanıtlaSil
  2. sdflkjsdflkj kızımız bu yıl Amy Lee çıktı.

    YanıtlaSil
  3. polly; teşekkürler ^^

    Sevil; mesleğiniz nedir? -Amy Lee :)

    YanıtlaSil
  4. lens süper de ben lens kutusuna hayran kaldım asıl. yıllardır numaralı lens kullanıyorum, lens suyunun içinden çıkan çirkin kutuları kullanıyorum hep, ühühü. senin kutuyu görene kadar hiç böyle bi şeyler olabileceği aklıma gelmemişti.
    ama tabi çekik gözlülerin girdiği her işte bi sevimlilik oluyor, ben bunu nasıl düşünemedim

    YanıtlaSil
  5. Karadut; bide yayında Halloween bonusu şirin bir anahtarlık gelecekti ama o yoktu.
    evet uzakdoğuluların her şeyi şirin tavsiye ederim lenslerini :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^