2 Kas 2012

"Kanlı" Halloween!

Photobucket Veee bir "kanlı" Halloween'ı geride bıraktık. Çok acayip eğlendim. Yemek yaparken, bir şeylerle uğraşırken çok mutlu oluyorum. Keşke bizde de Stars Hallow'da olduğu gibi her dakika konsept günler olsa. Tam benlik! Photobucket Konumuz Vampirler olunca, dişler, fake blood yapımı, ona özel makyaj, kırmızı gıda boyasıyla falan gayet haşır neşir oluyorsunuz. Bu kolyeyi ebayda çok görüyordum, aman ya ben yaparım dedim, hazır perçinlerim de vardı, küpeler çok önceden kalma idi. Hemen başladım kolyeye yarım saatimi bile almadı ve hoş oldu (gerçi el dikişim berbat olduğundan dolayı bir tanesi dayanamadı ve düştü kanımın) Ruj fake blood. yalnız kan yapacaklara öneri; nişasta ile yapmayın. çünkü bir süre sonra sertleşiyor. ben un, su gıda boyası ile yaptım gayet kıvamı iyi oldu. Photobucket Photobucket Veeee Halloween Soframız! Tatatataaaaaaa!

 İlham perilerim True Blood Cookbook. Zaten bu ara izlediğimden dolayı fazla ilham verdiler. Pasta dışı kanlı, içi bal kabaklı ve cevizli. Mütevazilik yapamayacağım çünkü güzel oldu ne yalan söyleyeyim. Bal kabağını çok sevmiyor olmama rağmen bayıldım buna. Bundan sonra bir Samhain geleneği olacak bu pasta. Tıpkı bal kabağı çorbasında olduğu gibi. Ona da Pringles çok yakıştı. Ve nar'a çilek jölesi. Bu konsept sayesinde yeni tarifler ekledim. Bunların hepsi Yemekler ve Müziklerde olacak.

Ayrıca Jelibon Vampirler olmasaydı her şey eksik kalacaktı. Tatları da harika, kolalı kolalı.    PhotobucketBurada da cupcake'lara saldıran Sycovampiri görüyorsunuz! Photobucket Samhain'da dünyalar arası kapı incelir ve bol bol fal bakılır. Bizde bunu atlamadık tabii. Bütün destelerimi ortaya çıkardım. Bu arada son zamanlarda kendime ait tarot kartları yapma planım var. Yabancı bloggerlarda görüyorum acayip özeniyorum. Zaten yıllardır aklımdaydı ama nasıl yapacağımı bilemiyordum. Bu sene yapabilirim sanırım. En azından büyük Arkana ile başlayayım.

Photobucket
Bizim işte bol yemeli içmeli, fallı geçti, sizin nasıldı? 

 *´¨`*•.¸ Uğurlar olsun ¸.•*´¨`*

17 yorum:

  1. Sycorox, şahaneee olmuş!! Bayıldım, bayıldım, bayıldım! Ben de bu sene birşeyler yapmayı çok istedim ama olmadı, artık seneye inşallah=)) Ama senin bu sofralarını, özene özene hazırladığın yemekleri, temaları çook beğeniyorum, harikasın ya..=))

    YanıtlaSil
  2. çok süperella en süperella halovini sen kutladın canımcım ihihi...daha önce de sölemiştim seni bu yılın halovin kraliçesi seçiorum^^

    YanıtlaSil
  3. ah olamazz bayıldımmmm!!
    yakın olacaktık neler yapardık, ne partiler düzenlerdik :)
    yarın ben de kzımla birşeyler yapacaktık, senden çok güzel fikirler aldım, sağol tatlım..

    YanıtlaSil
  4. Güngör, Valki, Ceren; teşekkürler kızlar güzel sözleriniz için ^^

    Buket; ah ah vallahi çok isterdim yakın olmayı. sizin sofraların fanı olan ben, beraber olsak ne güzel olurdu.
    o dişlerden bulursanız mutlaka alın, ben pek sevdim hihi, öpüyorum kızını da, senide ^^

    YanıtlaSil
  5. yeeemeekleeer çok güzeeeeeel görünüyoooor! bi dahakine sana gelicem :)

    YanıtlaSil
  6. Beklerim, cadı şapkalarını kapan gelsin eheheh ^^

    YanıtlaSil
  7. selam =)
    blogunu suanda keşfettim sanırım ve bayıldım :) bende elflere flan baya meraklıyım cok seviyorum ozellikle gorsel olarak, eski postlarında mavi-mor peruk var bayıldım! seni takibe alacağım şimdi:) bende bekelrim :*

    YanıtlaSil
  8. Rainbow Gatherer; hoşgeldin bloğuma ^^
    ben seni uzun zamandır takip ediyorum zaten sessiz sessiz :)

    yine beklerim ^^

    YanıtlaSil
  9. saç rengin çok güzel öncelikle.
    ve muhteşem bir halloween manzarası.

    YanıtlaSil
  10. Godard Kadını; teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  11. Muhteşem ötesi gözüküyor. Ellerine sağlık.
    Bir dahakine davet bekliyoruz... :))

    YanıtlaSil
  12. teşekkürler, gelecek sene otobüs kaldıracağım partime :))

    YanıtlaSil
  13. çok güzel^^ ben de yarasaları böyle kesip kartondan duvarıma yapıştırmıştım ama katlamak hiç aklıma gelmemişti, katlayınca daha bi gerçekçi olmuş eline sağlık^.^

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. merhaba..benim fimo hamuruyla ilgili birkaç sorum olacaktı ama mail adresini profilinizde göremedim..

    YanıtlaSil
  16. aslında yazıyordu ama tema değişince gitti herhalde. sycorox@hotmail.com

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^