10 Ara 2012

Mutfak

Photobucket Bizim mutfak köşesinin fanları çoktur. Hatta dün gelen akraba off yahu burası harikaymış diye diye bir hal oldu. Geçenlerde aldıklarım videosunda bu kumaş vardı, bizim mutfak için almıştım. Daha önceki örtüleri sofra bezinden yapılmaydı ve artık iyice cılkı çıkmıştı. Yeni örtü şart dedik ve değiştirdik. Bunları diktim ve pek sevdik biz. Hatta kumaşı alırken bu bizim mutfağa olmaz demiştim ama oldu sanırım. Heleki saçma sapan espriler yapıyoruz "Roma'nın üstünde oturuyorsun, Özgürlük heykelini ezdin" diye. saçmalarda inecek var! Photobucket Ve peluşlarla ne yapacaksın diyenler işte böyle iki köpekcik yaptım ehehe. Amerikan Cooker adeta. ben bunlara isimde koyarım yakında :) Babam ilk onları gerçekten köpek sandı, bakışını anlatamam o derece komik. Photobucket Kumaş o kadar bereketliymiş ki, bizim odaya kocaman iki yastık daha çıktı. Siyah peluşu zaten yastık yapmak için almıştım, tam istediğim gibi oldu. Sırtımı bir gorile yaslıyorum sanki asfagsg
Ve fark ettiyseniz perdelere uydu. Zaten evin her yeri şehir isimleriyle doldu, tek tek gidebilmek şart!     Photobucketİşte böyle kalorifer'e yapışmış bir şekilde (evet halen eski tip kalorifer var bizim odada) ellerim peteklerde kitap okuyorum ve benim okuma köşem bir nevi. Ve Katherine her yerde benimle, kadınla beraber yaşadığı insanlarla bile benimle olduğu gibi dip dibe olmamıştır (yine kitap karakterleriyle bir olan kız burada) Çok üzülüyorum lan Katherine'ye öyle böyle değil, o ayı kocası öldü de rahat ettim eheheh

 Neyse efenim bir şunu bunu yaptım postunun da sonuna geldiğimize göre XOXO diyelim ^^

8 yorum:

  1. Benim bir gün konuk olacağım mutfak. ^_^

    YanıtlaSil
  2. süper olmuş! neler dikeceksin diye merak ediyordum zaten. ben dediğin yerlere gidemedim ama :(

    YanıtlaSil
  3. Sevil; her zaman bekleriz ^^

    Buket; teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  4. o kahverengi yastığı kedi sandım yemin ederim -_- üstüne atlıycaktım! (MONİTÖRÜN)

    YanıtlaSil
  5. hahah babamda köpek sanmıştı ciddi ciddi. hayvan olmayınca çakmalarıyla idare ediyorum :(

    YanıtlaSil
  6. tüylü tüylüüü çok güzel, benim alerjim olmasına rağmen uzak duramıyorum^^eline sağlık çok güzel olmuş, becerikli kız^^

    YanıtlaSil
  7. Nevrotik; çok dökülüyor tüyleri, ama bende seviyorum. teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  8. Süpper olmuş mutfak köşesi.
    Peluşlara da bayıldım ama en çok o eski kaloriferi sevdim.
    Ne güzel bir köşe. Kıskandım valla.

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^