30 Ara 2012

Mutlu Yıllar

Yeni yıl dileklerimizi yaptık. Hazırlıklarımız kısmen tamam. Çok seviyorum böyle günlerde hazırlanmayı. Süslemeyi, yemekler yapmayı.
Yemek faslına yarın geçeceğim. Saray menüsü olacak. Damla sakızlı kebap, Kestaneli pilav, Rus Salatası, Yaş Pasta, elmalı tart. iki aylık yerim artık. Gerçi geçen senede çok fazla yemeyi planlıyordum, çok az yemiştim. 1 Ocak gününe sarkıyor eheheh

 Kıyafet faslında önce Parti kızı olacağım. Kırmızı ince kadifeden elbise diktim. Maskeyide kendim yaptım. 

İkincisi PTT kıyafeti. Polar picamam nasıl? az kalsın üstüne boya döküyordum, bir faciadan kurtardım.
Peki kırmızı patiklerim? onları da yeni yıldan yeni yıla giymeyi düşünüyorum.     PhotobucketPhotobucket Yılbaşında pinup tarzı takılmayı düşündüğümden makyaj denemeleri yaptım. Lensim olmadan olmaz, olamaz!
Halen zor takıp çıkarıyorum. Artık alışabilsem çok iyi olacak. Ve ilk defa yeşil makyaj yaptım. Bu sene zaten yeşile taktım deli gibi.
Photobucket Hediyelerimde tamamdır. Kendimce süsledim. Photobucket Ve yılbaşı kart etkinliğinden gelen kartlarım. Hepsi öylesine güzeller, kocaman bir gülümseme yarattılar. Banu Hıdırlar'ın yolladığı The Lost Girl'ü görünce gözlerim parladı. Yollayan herkese sonsuz teşekkürler.
Benim yolladıklarım ise hiç istediğim gibi olmadı. Bu kadar orjinal şeyler bulamadım. Seneye kesinlikle beni yansıtan kartlar yollayacağım. Hatta şimdiden hazırlamaya başlayayım.
Bu kart etkinlikleri daha çok olmalı. Sevdiklerimize, mektup, kart vs atalım. Çünkü internet aynı tat değil ve posta kutunuzda  bu güzellikleri görmek kadar hiç değil. Bu tip değerleri kaybetmiyor olduğumuzu görmek eski kafalı insan olan beni mutlu ediyor.
Photobucket Herkesin yeni yılı süper geçer umarım. 

Mutlu Yıllar

*´¨`*•.¸ Uğurlar olsun ¸.•*´¨`*

4 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel bu fotoğrafların *-* Sana da musmutlu bir 2013 diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Yılbaşı kartlarına bayıldım. Pijamayı da çok severim. Tam benim kafadansın. Mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  3. picamanın aynısı bende de vaaar ihihi...çok süperella hep süperella zaten senin hazırlıkların her günü özel bi güne çevirebilme yeteneğin var ki bu da muhteşeeem bişeee^^...tekrar musmutlu şipşirin seneleeer^^

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler iyi dilekleriniz için ^^

    valki; sende olduğunu tahmin etmiştim hatta alırken sen geldin aklıma :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^