25 Ara 2012

Wishlist Mimi.

Photobucket Sevgili Selin Wishlist mimi çıkardı ve çok iyi etti. Çünkü geçen bu sene istediğim birçok şey oldu. Artık daha inançlıyım bu listeye. Aslında çizim yapacaktım, hatta yaptım ama beğenmedim. Bende hem bir melek çalışması yapayım dedim.

Bu sene süper geçti (tahtalara vur) 2010 ve 2011 hayatımın en berbat seneleri olarak tarihe kazındılar. Ama bir sancı dönemiydi ve o dönemde yaşadığım o sıkıntılar beni büyüttü. Bu sene ise canım ne istiyorsa onu yaptım. Kime nasıl davranmak istiyorsam öyle davrandım, ne giymek istiyorsam onu giyindim, çeşit çeşit peruklar aldım bildiğiniz gibi insanlara aldırmadan taktım gezdim. Manson leslerimin korkunç olduğunu düşünenler umurumda bile olmadı mesela.

Geçen dilek listemde kilo vermek yoktu, ama ben bu sene resmen on kilo verdim. Hatta konuşmadığım bir komşum Melek ablaya "kız ne kadar değişti, acayip kilo verdi" falan demiş. O bile fark etmiş :)
Daha tabii bir 5-6 kilom var verilecek. Onları da vereyim diyorum bu sene. Bikini giyeceğim ya, lütfen ama

Bol bol kitap, kumaş, boya alayım demiştim. Almanın dibine vurdum ve bu senede aynı dileği tekrarlıyorum.

Prag dedim tabii. Gidemedim, benim yerime herkesler gitti bir ben kaldım. Gidene kadar her sene tekrar ısrarla yazacağım. Çok ama çok istiyorum gitmek.

Kendi küçük etkisi büyük mutluluklar demiştim, onları da bol yaşadım. Mesela annemle ve Zeyneple gittiğimiz hastahane'nin kantini çok güzeldi. Aşık olduk oraya. Marmaris çok güzeldi, o balkonu yaşamak bambaşkaydı.

Bütün Wicca ritüellerini yaptım bu sene, hiç boş geçirmedim, güzel sofralar kurup yedirdim, içirdim, keyif pezevenkliğinin dibine vurduk :)

Güzel filmler izledim, film klübümüz çok iyi oldu. Kitap Oburları olarak çok eğlendim. Ve son zamanlarda herkesle kitap konuşur oldum. Bu beni ihya ediyor.

Yine bir dolu çizimler yaptım. Yapacağım.

Ve bu sene geçen sene yine dilemeye korktuğum bir şey dileyeceğim. Geçen sene o kadar kırık hissediyordum ki kendimi aşk falan düşünecek halim kalmamıştı.
Bu sene ise aşk istiyorum artık. Yani isteğim, yargılamadan, sende şöylesin demeden sevecek biri. Sevgisini göstersin belli etsin. Beni acaba?lara mahkum etmesin. Açık olsun. Ne düşünüyor diye içimi çürütmeyeyim. Çünkü bunları yaşamaktan bıktım.
İlgi alanlarımız tutsun, kitap okusun, Tolkien'ci olsun, ben çılgınlık moduna girip konseptlerden konseptlere koşarken manyak mısın gözüyle bakmasın. Ebay'i talan ederken alışveriş triplerimin olgunlukla üstesinden gelebilsin. Fotoğraf çekmeyi becerebilsin. Karışık kaset yapsın bana bak o önemli! Walkman'im çalışıyor dinleyeceğim onu döndürüp döndürüp :) şimdi düşündüm de işime yarayan adam arıyorum ahahah
asfdfhfhfj şimdi okuyan sesli gülüyordur ama dilek işte. valla istiyorum :)

Birde en önemli dileğe geldik. Nolur Hobbit'in ikincisini film klübümüzle toplu olarak izleyelim kostümlerimizle. Nolur liste, nolur melekler. Onları görmeyi çok istiyorum. Lütfen bize bir torpil geçin ;)

Bu mimi ise PelinPembesi'ne paslıyorum.


Photobucket

Herkesin dilekleri fazla fazla olsun efenim ^^


2 yorum:

  1. O son dileğe kocaman bir "inşallahhhhhhhh", lütfen olsun, lütfen!!!

    YanıtlaSil
  2. ne güzel yazmışın!
    ve benide unutmamışın!
    bunu şimdi gördüm, akşama yazmaya çalışacağım, yarın süpriz bir geziye çıkıyoruz, işlerim yoğunlaştı da:)
    şimdiden mutlu yıllar!!

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^