26 Mar 2012

Bahar


yQXMrz on Make A Gif, Animated Gifs


Ve bahar geldi.
Floral kafaları her yerde. Beyaz üstü minik çiçekli çarşaflar, bol kokular, alerjiler.

Hava öyle güzel ki, dışarılara atmak istiyorum kendimi. Güzel şarkılarım yanımda olsun.
Lakin bu havalarda yemyeşil kırlar isterdi insan. Orman yürüyüşleri. Bense ancak bi kızılay yapabilirim. Anca alış veriş. Gerçi lazım baya almam gerekenler.
Bandcamp sitesine bayılıyorum, harika güzellikler çıkarıyor karşımıza.


*´¨`*•.¸ ★Uğurlar olsun ★¸.•*´¨`*
❁ ☽◯☾ ❁

25 Mar 2012

Deniz Bijen Rahimi Çizimim

Photobucket

Ben geldim blog. Çizim de getirdim yanımda.
Şu son iki hafta öyle karmaşık geçti ki, ne yaptım ne oldu bilemiyorum.
Babannem kalp krizi geçirdi onunla uğraştık. Şimdi iyi, sadece düşük tansiyonunu yükseltmeye çalışıyoruz.

Bu arada çok sevdiğim bir müzik adamını çizdim. Erkek çizimlerinde halen acemi olduğum görülüyor ama çizerken mutlu oldum.

Deniz Bijen Rahimi bence bizim diyarlardaki yetenekli insanlardan. Ankaralılar Tuşe grubunu çok iyi bilir. Gerçi Tuşe dağıldı geçtiğimiz günlerde. Açıkçası çok üzüldüm sevdiğim ve müziği müzik için yapan popülerlikle falan dertleri olmayan bir gruptu.
Bijeni çoğu kişi Ogün Sanlısoy'un sayesinde tanıdı. Ben kendisiyle şu an hangi siteydi hatırlamıyorum (myspace olabilir) o zamanlardan muhabbet etmiştim, sıcak kanlı sevimli bir insan. Müzisyen olarak da bu denli kendini yetiştirmiş kişilere her zaman çok saygım vardır. Bir insanın yaratıcılığını kendi emekleriyle, uğraşa uğraşa, yardım almadan geliştirmeye çalışması durumunu çok çok iyi bilirim. Şimdi yolunda ilerleme kararı almış, bakalım neler yapacak.

Aşağıdaki video'yu ara ara izlerim. Şarkıyı bence orjinalinden kat be kat daha iyi icra etmiş.
Ve bir gün bu şarkıyı dinlerken bi bakmışım ki Bijeni çiziyorum. Gerçi çok iyi oldu mu tartışılır ama. Aynı zamanda saçlarını çok kıskandığım adamlardan. Ona haber etmeyi de düşünmüyorum, bir gün kendini google da ararsa karşısına çıkarım belki, öyle görsün şaşırsın falan. Kim bilir belki de ona elden veririm belli olmaz bu işler.



*´¨`*•.¸ ★Uğurlar olsun ★¸.•*´¨`*
❁ ☽◯☾ ❁

8 Mar 2012

Dolunay Ritüeli

Wiccan by Celtic Women on Grooveshark
Photobucket

Ve bir dolunay günü.
Bu sefer başak burcunda dolunaydı. Başak burcunda olanlar dikkat edin dolunay sizi çok etkileyecek.
Yaptık ritüelimizi. Bırakmak istediklerimizi zihnimizde bir istasyondan terene bindirip gönderdik.

Yeni ay zamanında dilediklerimiz hep gerçekleşti. Dolunayda ise bırakmak istediklerimize elveda ediyoruz.

Yine hava, ateş, toprak ve su elementleri bize eşlik etti.
Artık çok güzel ay fotoğrafları çekiyorum. Bu aralar hobim oldu neredeyse.
Her halini çekmeye kararlıyım.
Umarım dolunay sizi iyi etkiler ^^

Wiccan Dance by Loreena McKennitt on Grooveshark

SRC_Ja on Make A Gif, Animated Gifs



*´¨`*•.¸ ★Uğurlar olsun ★¸.•*´¨`*
❁ ☽◯☾ ❁

7 Mar 2012

Yeni Saç Kesimim

Photobucket

Saçlarım benim için en önemli şeydir. Bozuksa sinir stres katsayım yükselir.
Yıllardır uzatmaya çalışırım birde. Ama başarılı olamıyorum. Ya boyayıp oreal sayesinde yaktım, ya düzleştire düzleştire yandı. Bu sefer hiçbir şey yapmadım sadece klasik balerin topuzu yapıyordum sürekli uçları baya baya kırıldı. Oysa belime kadar getirmiştim yine.
Bende gittim kestirdim. Kuaförüm iyi olmasa zor giderdim ya o ayrı. Her zamanki klasik 80ler oval modelimle çıktım. Bu modeli çok seviyorum, nereye gitsem aynı şekilde dediğim gibi fön çekiyorlar, saçın üstünde abuk subuk bir şey yapabiliteleri az. Model konuşunda uçuk değilim artık, yıllarca aynı modelde gideceğim kesindir.
Perçem konusunda arada sapıtıyor kendi kendime kesip biçip mahvediyordum onunda kolayını buldum. Hazır perçem çıt çıtlar resmen imdadıma yetiştiler. Artık her Zooey Deschanel'i izlediğimde çılgına dönüp perçeeem perçeem dediğimde çıt çıtımı takıp sakinleşebileceğim :)

Görüldüğü üzere ağzım kulaklarımı geçiyor, işte saçım iyiyken böyle oluyorum :)
O değil de her fotoğrafta horned hand yapmazsa ölecekmiş hastalığına mı yakalandım nedir hep o Cristina yüzünden! görüyorum twitterda, facebookta fotoğraflarını bana da bulaştı :)

Tek tek fotoğrafları ekleyinceye kadar gif yapayım dedim. Yüzüğüm teyzemden hediye, çok sevdim vallahi.

5Ub_6n on Make A Gif, Animated Gifs



*´¨`*•.¸ ★Uğurlar olsun ★¸.•*´¨`*
❁ ☽◯☾ ❁

6 Mar 2012

Metalhead Efe!

Die For Metal by Manowar on Grooveshark

Photobucket

Efe benim, küçüklüğünü bildiğim çok sevdiğim kişilerden biridir. Küçükken acayip yaramazdı, hiperaktif kelimesinin tam karşılığıydı. Büyürken bizimle çok haşır neşir olduğundan bilirdi çoğu grupları. Hele ki Manowar'ın seceresini biliyor. Sorsan şimdi en büyük fanlardan daha çok şey sayar döker önünüze :))

Hele gotik tarzda çizimlerimi görsün "uvvvv bunlar ne la emo gibi, gotik gibi" diyerek beni aşağılıyor. Eee tabii daha minnoşken basarsan heavy metali, hard rock'ı bu hale gelir seni beğenmez :)

Şimdi orta okula geçti. Konservatuar bale bölümünde okuyor. Sanatla iç içe bir hayatı var ve müzik olmazsa olmazı. Onun piyano çalması lazım ama elektro gitar istiyor.
Düşünüyorum da onun yaşındayken ailemden istediğim şeylere abi resmen hiçbir şey istememişim. Ezik ezik kitap isterdim zuhahah :) bide o yaşlarda moda çarkı diye birşey çıkmıştı onu çok istemiştim de almışlardı.

Çocuk iyice metalci oldu. Ben fotoğraflarını çekiyorum, oda facebook'una ekliyor. Yakışıklı velet olduğu için kızlar yorum bırakıyorlar bir dolu. Adamın ego tavan. İleride yeni bir Kıvanç olursa hiç şaşırmam.

Ve kesin müzik yapacak. Buraya yazıyorum bile. Grubu olur, çalar söyler, metal ile iç içe olur. Şimdiden Joey De Maio videolarını izlerken heyecandan ölüyor velet!
Zaten çevremde olan çocuklarda görülen şey bu oluyor. Yakında bizim iki küçük minnoşda da aynı belirtiler çıkacak. Kesin. Şimdiden sapıtıklar onlar ehehe.

Devamında Efe ile yaptığımız çekimden fotoğraflar var. Adam poz vermeye meraklı :)
Üstünde yakası doğranmış Motörhead tişörtüm, kollarındakileri de ben icra etmiştim.