24 Eyl 2012

Mabon Ritüelimiz.



Bir Mabon'u da geride bıraktık. Ekinoks oldu, ritüellerimizi yaptık sonbahara kucak açtık.
Ben şahsen çok mutluyum halimden. Eski Sycorox geri döndü diyebilirim. Yazın benim hayat enerjimi alıp götürüyor sıcaklar. Hiçbir şey yapasım gelmiyor. Düşünün koca bir yaz geçti ve ben hiç denecek kadar çizim yaptım. Çok az kitap okudum. Sadece müzik dinledim. Çok az da olsa dikiş diktim. Ders ise o konuya hiç girmeyelim.

Ama sonbaharın gelişiyle canlandı bünyem. Planlar, planlar kurdum uygulamaya geçirmeli. Çizim ise yavaş yavaş yapmaya başladım.

Zaten benim için yıl Eylül ayında başlar hep. Ocak ayı hiçbir zaman yılbaşı gibi gelmiyor. Eylül'ü yeni yıl sayıyorum.

Gel gelelim Mabon ritüeline. Biliyorsunuz wiccalığa çok ilgim var. Tam manasında wicca değilim sadece ritüellerini ve özel günlerini takip edip, o günlerde arınma, serbest bırakma, dilekler dileme ve güzel yemekler hazırlayıp elementlerle çalışmalar yapıyorum. Bir altarım ve BOS'um yok. Büyülerle vs ise hiç işim yok. Benim işim doğayla ve dileklerle, karma ile.
Resim008_zpsfaabb996


Ayın 21'inde başladık biz wiccalar genelde üç gün kutluyorlar. Taze meyveler, ceviz, mantarlarla sofralarını süslüyorlar. Bende uzun zamandır tumblr'da gördüğüm bu elmalı yeşilçay olayını hazır gelmişken yapayım dedim. İçlerini çıkartıp, yeşilçay demledim. Böyle değişik elmalı bir aroması oldu. Yalnız benden tavsiye cidden tadını almak istiyorsanız kocaman elmalarla yapın. Benimkiler pek bir mini miniydi.

Önce içip sonra kupaları yiyoruz hehe
Resim023_zps39c1e7ec

Masamı tanrıçalarla, dedemin yolladığı o enteresan çiçekle, cevizli irmik tatlısıyla ve karadut reçeliyle süsledik. O günlerde reçel yapmak önemli diye uzun zamandır yapmak istediğimiz karadut reçelinin tam zamanı dedik. İyi oldu vesselam.

Photobucket

Sonbaharınız Uğurlu geçsin efendim...

8 Eyl 2012

Tatilde Aldıklarım Videosu


Tatilde küçük çaplı alışverişler yaptık. Video çekip göstereyim fotoğraflara bezemeyeyim dedim. Sesimin berbatlığını idare edersiniz artık ;)

2 Eyl 2012

Bir Yol Hikayesi Gökova-Marmaris

Photobucket

Bayramın birinci günü Gökova körfezinde durduk Marmarise giderken. Bir sürü fotoğraf çektim bu fotoğrafı da Ata çekti. Çekerken kızdım ne biçim tutuyorsun diye ama çok beğendim sonra ne yalan diyeyim. Doğal çıkmış. Üstümdeki bluz kendi imalatımız. Kuru kafa kumaş görünce gözlerim ışıldamıştı.
Photobucket

Veeee Marmaristeki kuzenin evi! İçmeler tarafında sahilde, otellerin ve apartların arasında. O yüzden turist yoğunluğu aşırı. İnanılmaz ötesi bir manzarası var. Nereye baksan deniz. Aşağısı kumsal, plaj. Cennet böyle bir yer olsa gerek.
Gittiğimizde bekar evi olduğu için biraz! (baya baya!) iş bizi bekliyordu. Hatta bayram temizliği olayına girmedik bu sene yaşasııın diye sevinen bendeniz bayramda bir ton kurumuş kalmış bulaşık yıkadı. O kadar iş sonunda akşam kendimizi plaja attık. Hayır yüzmedik o kadar değil dostum. Zaten gündüz bile balık olan denizde akşam neler geziyordur kim bilir :)
Photobucket

Photobucket

Erkek tişörtü almazsam işim gücüm rast gitmiyor. Sonra onlar kesiliyor biçiliyor. Bunu Seven Hill'de görünce kendimi tutamadım. Kasetlerin güzelliğine bakar mısınız?
Evin damı bulunduğum yer. Orada zıplamaçlı fotoğraflarda çektik bol bol.
Photobucket

Böyle bir balkon olur ve biz kahve içmeyiz. Olacak iş değil tabii. Bol bol içtik fal kapattık.
tatil212

Neyse arkası devamı yarın efenim. Daha çok paylaşacağım tatili. Paylaştıkça içim gidiyor gerçi orası da ayrı şey.

1 Eyl 2012

Bir Yol Hikayesi İzmir- Urla

tatil006

Bu yaz çok sıkıcı ve bunaltıcı geçti. İçimden yazmak, çizmek falan gelmedi hiç. Bayramda tatile gittik ve o süper geçti bak. Baya baya Ege seyahati yaptık. İlk bölümü Urla'da demir yollarının kapında geçti. İzmir, Urla fotoğrafları bunlar.
tatil005
Afyonda ekmek kadayıfı yemeden yolculuktan hiçbir şey anlamıyoruz :)

tatil031
Kula'da bir tesisti ve harikaydı bahçesi falan. Ben yeşillikleri görüp hemen pozumu verdim

tatil030

tatil045
Çevikel kabilesi bizi harika ağırladı.
Photobucket
Mona Rıza ve ben :)
Photobucket
Halamların sitedeki yavru kedi Toprak. Yazık beni Elmyra sandı :)
tatil042
Urla kamp panaromik çekim.
Photobucket
Geçen sene dikmiştim ve boyamıştım bu çantayı biliyorsunuz acayip işe yaradı. Ve Nivea'nın +50 faktörlüsü aynı şekilde olmazsa olmazım. Sayesinde bembeyaz hiç yanmamış şekilde geldim.
Photobucket
Çeşmealtı pazarı. O gün deli yedik ve eğlendik.
tatil068

Demiryolları kamp sakini Buz. Onun hikayesi çok dramatikti (Ata'nın tabiriyle) bu güzel köpeği Urla'nın ünlü bir zengini oğluna hediye almış bebekmiş (halen bebek) çocuk ise köpeği baya hırpalamış, dövmüş piç (insanlara hayvan dememek lazım, insanlar hayvanlardan daha saldırgan çünkü) sonra sokağa atmışlar. Köpek yanına biri gelse korkuyor, ürküyor garibim ya. Muhteşem bir şey, sevilmek, okşanmak aşırı hoşuna gidiyor. Yani böylesi geri beyinler köpek sahibi oluyor ya hayret bişey! bizim gibi bağrı yanıklar istemekle kalıyoruz. Ama bu konuda şöyle düşünüyorum hep; bakabileceksem, sorumluluğu alabileceksem almalıyım. Şu an çok zor benim için. Yoksa zilyon kere almıştım. Neysee.
Photobucket

Photobucket

Ve Sisters Of Moon serisinin son kitabı elimden düşmedi tatil sırasınca. Camille'ciğim üç adamı parmağında oynatıyor vallahi :)

Neyse devamı yarına gelsin... Marmaris fotoğraflarını bekleyin anacım :)