18 Oca 2013

Cristina Scabbia Our Truth Inspired Makeup

 photo ourtruth057_zps4bf0fe6e.jpg

Lacuna Coil'in en çok bildiğimiz şarkısı Our Truth'da Cristina ablamız'ın kırmızı makyajını denedim kendimce.
Ebay'dan kırmızı çin şemsiyesi aldım. Alırken umarım kağıt pasta süsü olan gelmez diye dua ede ede bir hal oldum. Öyle gelse ne komik olurdu ama ya. Buda küçük ama tam benim istediğim gibi. İşi gördü yani. Uzun zamandır da istiyordum, teyzem ve dayım o kadar çine gittiler de bir tane getirmediler ya. Allahtan ebay var :)
Neyse buradaki kırmızı kısmı ruj ile yaptım, istediğim kırmızı farı bulamadığımdan ötürü. Aslında şu setlerden almak şart oldu artık. Bu inspired make-up olayını çok seviyorum ve daha çoook karşılaşacaksınız. Bir sürü projem var ehehe.

 
Cristina'da benim en sevdiğim rocker ablalardan olduğu için yapmasam olmazdı.
Nasıl olmuş?

 photo ourtruth036_zps8cce2d7f.jpg

6 yorum:

  1. çok güzel olmuş her zamanki gibi ihihi^^

    YanıtlaSil
  2. yine çok güzelsin! inspired make uplarına bayılıyorum bilesin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, devamı gelecek beni izlemeye devam edin :P

      Sil
  3. dehşetül vahşet diorum ve süper ötesi olmuşş!! zombi makyajı istiyorum senden denemelisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ^^ caming suuun :)

      Sil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^