6 Oca 2013

Yılbaşı

Photobucket

Yılbaşında neler yaptık postunu şimdi hazırlayabiliyorum. Sınavlardan ve projelerden anca fırsat buldum. Yılbaşı günü benim için çok özeldir acayip özeniriz. Bu sene de öyle oldu. Günler öncesinden hazırlandım. Santa köyü kurdum pencerenin önüne. Bu mumlukları gördüğüm an aşık oldum. Burda dergilerinin yılbaşı sayılarında böyle dekorasyonlar olurdu. İster özenti diyin ister başka şey çok hoşuma giderdi. Görünce almadan edemedim. Ve her zaman olduğu gibi ağacımızın altına bir bereket köşesi yaptım. Geçen sene bir kadehin içine bozuk paraları biriktirmeye başlamıştık. Ama şimdi tedahülde olan paralar olması lazım. Kadeh doldu iyice. Onu da koydum köşemize.
Photobucket

Yeni aldığım kalıpta yaptığım kivili narlı jöleler ve Marshmallow kızartması. Hastasıyım ikisine de.
Photobucket

Veeeee geldik tarihimde yaptığım en güzel pastaya! Halloween'de True Blood pastası yapmıştım. Onun içi çikolatalı kek ve damla çikolatalı, muzlu olanını düşünün. Olayı bir kar pastası olarak organize ettim. Üstündeki kar süsleri Eva kağıttan. Pastanın üstünü incilerle, yanını da hindistan cevizi ile süsledim. Böylelikle kar efekti verilmiş oldu. Keserken içim gitti ya. Maske'yi de Ulus'taki kırtasiyeden almıştım, üstünü boyutlu boya ile biraz süsledim. Photobucket Ve Gilmore Girls'te Emily'nin elmalı pasta ritüeli vardı yılbaşı için. Ve bu sene tekrar izlerken canım isteyince bu sene bende yapacağım yılbaşına dedim. Bundan sonra her sene yıl başlarında böyle bir pasta ve elmalı çörekler yapacağım. Tıpkı her Halloween'da kabaklı pasta yapacağım gibi. Photobucket Yılbaşı günü Optimum Kitap'ın sayfasında çekiliş vardı. Son üç kitabı da fotoğraf yollayanlardan seçeceklerdi. Bende mesaj yolladım konsept bir fotoğraf mı olacak, yoksa elimizde mi olacak. Onlarda elde olacak dediler, bu fotoğrafı yolladım. Ve bingo konsept fotoğraf yarışmasıymış! ve öyle fotoğraflardan seçildi. Neyse. Bu hafta blog turunu da yaptık kitap Oburları olarak Gabriel'in Cehennemi'nin. Photobucket Veee kırmızı elbiseden picamalara geçiş oldu 12'den sonra. Photobucket Son olarak mumları yaktım, biraz yeni yılın ilk fallarına baktık. Bu yıl güzel geçecek biliyorum ^^ Photobucket
*´¨`*•.¸ Uğurlar olsun ¸.•*´¨`*

8 yorum:

  1. seninle bi ara yeni yıl kutlamamız lazımmış şu yazıdan bunu çıkardım -_- ellerine sağlık yahu harikalar yaratmışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke olsa ya ^^ bütün gün ve gece LOTR Hobbit falan izlesek hatta öyle bir pasta yapsam. üfff olsa ya ^^

      Sil
  2. Hepsi çok güzel, çok özendim :)

    YanıtlaSil
  3. yine harikalar yaratmışın canım:)
    kızım büyüyünce senin gibi farklı ve özel olur dilerim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım blogda aldığım en güzel yorumdu bu.
      Pelin'i çok özel bir anne yetiştirdiği için muhtemelen muhteşem bir kadın olacak. Eminim buna.

      Sil
  4. konseptlerin kraliçası ihihi...yine muhteşem olmuş herşey^^

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^