15 Şub 2013

Bir Doğum Günüm Nasıl Geçti Yazısı


Kazık kadar oldum blog. Dün doğum günümdü. Yine bol yemeli içmeli bir hepi börtday yaşadım. Güzeldi. Bir önceki gün Amalth ile buluştuk. Sanırım internette konuştuğum ve görüştüğümde inanılmaz eğlendiğim şimdiye kadar tek insan diyebilirim. Resmen hediye gibi oldu bana. Beraber yüncü de bile dolaştık ve eve gidince annee örgü örelim mi oldum :)

Geçirdiğim yaş ile ilgili yazacaktım aslında ama çok hastaydım. Doğum günümü inanılmaz ötesi hasta, sesi çıkmaz şekilde geçirdim. Bu yıl süperdi ama. Hayatımda kendimi en özgür ve rahat hissettiğim yıl bu oldu. Ve böyle de devam edecek.

Sabah annem kahvaltı hazırlamadı bana. Çünkü edemiyorum, kahvaltı sevmiyorum. Benim olayım sabahları meyve. O yüzden bunları hazırlamış. Geçen sene de çikolata kutusu hazırlamıştı. Bunun üstüne evlensen kocana tembihlerim benim kızım şımartılmaya alıştı sende yapacaksın bak diye. Ahaha hakikaten de öyle. Valla çok bozulurum şımartılmazsam :)

Bu hafta sonu Nemesis blog turu yapıyoruz Kitap Oburları ve Ön okumalar ekibiyle. Kitap tam benim doğum günümde gelince direkt hediye gibi oldu. 


Gidip kendime doğum günü hediyeleri aldım. İnsan kendini şımartmalı böyle. Debbie kapaklı 1001 albüm öylesine muhteşem ki, almadan duramadım. Baş ucu kitaplarımdan olacak net. Ve kutu ise kartpostal kutum. Kaç aydır deli gibi arıyordum ve sonunda buldum!

Pastam muhteşem oldu. Annem bu işi biliyor. Bana nasıl pasta yapılır resmen gösterdi. Gerçi kendi yaptıklarımı da bir çırpıda silip atamam kusura bakmasın şimdi :)

Böyleydi işte. Doğum günü gecemde beni çok sinirlendirecek bir şey duydum. Ama ne sinirlenme, resmen tepem attı ve halen geçebilmiş değil. Halen "umarım kafana meteor düşer de belki haddini bilmeyi öğrenir!" diyip duruyorum. Bütün bir gece ağladım. Çok saçmaydı, böylesine bir şey için ağlamamam gerekirdi, bu yaşa gelmiş ve bunları aşmış olmam, gülüp geçiyor olmam gerekirdi evet biliyorum ama olmadı işte. Ben deli gibi taktım, sinirlendim, üzüldüm, ağlaya ağlaya sızdım. Kalktım gittim facebook'ta engeli bastım.  Engeli bastığım kişi listemde bile değil. Ama sinirim halen duruyor, geçmedi. 

Neyse. 

Biraz keyfim kaçmış da olsa ben yine kendi bildiğim yolda ilerleyeceğim. Zaten tanıyan bilir nasıl biri olduğumu. Bilmeyen, beğenmeyen gözlerini kapatsın yada defolsun gitsin hayatımda olmasın. 


6 yorum:

  1. mutlu yıllar sycoroxsal! pastaya aşık oldum diyebilirim :)

    çok hoş fotolar! umarım harika bir yıl geçirirsinnn..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canımcım, pasta süperdi ya ^^

      Sil
  2. ya yorumum gitmedi galiba :(

    YanıtlaSil
  3. doğum günün kutlu olsun canım. o kadar güzel ki pasta!

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^