18 Şub 2013

Instagram



Eveet bendeniz de bir süredir İnstagramdayım. En sevdiğim tarafı bloga resimleri rahat yüklemem oldu. Boyutunu sevdim. Sergül'ün İnstagramla Pazartesi postlarını çok severim, bende ona benzer bir şey yapayım dedim.

Bunlar benim çocuklar. Video için oraya yapıştırmıştım, indiremiyoruz çok alıştık :)
Bu ara Gönül Yarasını okuyorum bir yandan da. Susan karakterine bayıldım. Pembe saçlı kız. Kalorifere yapışıp okuyorum.

Patiklerim Serpil Çakmaklı adeta.

Bunları yedim, içtim acayip kilo aldım. Ve bugün itibariyle diyete girdim.

Nico Vega'nın Fury Oh Fury'si son zamanlardaki favorim. Kadın iyi. 



Fimo ile maske ve Gryffindor asası çalışmam. Fena olmadı ama zeytin yağı ile yumuşatacağım diye ellerimi bir ara hissetmemiştim.

Pancar katliamı! Mutfak ne hale geldi düşünün :)

Bu aralar okunacak kitap dağım. Debbie'leri okusam mı, okumasam mı bilemiyorum.

Buda kitaplığımdan bir kesit. Hüso ile arada kalmışız :)

Hüso'ya kitap okutuyorum :) Bu arada dün yaptığımız tur kitabı Nemesis süperdi. Mutlaka okuyun diyoruz Hüso ile.


Veeeee diyete girmeden soğan halkası da yiyeyim dedim!
 "One ring rule them all, One ring to find them, One ring to bring them all and in the darkness bind them" dedim havalara girdim.



ve benim instagram adresim de bu, takip etmek isteyenler için buyurun. http://instagram.com/sycoroxx

12 yorum:

  1. Çok güzel bir post olmuş ^^
    Pancarlı fotografa bayıldım, sweeney todd dan fırlamış gibii^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheh temizlemesi zorladı ama :)

      Sil
  2. harika post takipteyim seni instagramdan :) kitaplığına bayıldım en acilinden ihtiyacım var benımde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Praktiker'den almıştım yanılmıyorsam. 40 ytl gibi bir şeydi, hatta bir tane daha almam lazım sığmıyoruz :)

      Sil
  3. Merhaba yeni bir kartpostal etkinliği başlattım, sizin de haberiniz olsun istedim. Katılmak ister misiniz?

    http://delikitap.blogspot.com/2013/02/postcard-kardesligi-etkinligi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, çok teşekkür ederim haber verdiğiniz için katılmam mı tabii katılırım ^^

      Sil
  4. İnstagram'da en çok olmasını istediğim kişilerden biri ^^ Ben takipçinim ama kaçırmışım bir kısmını, bu yazı çok iyi oldu. Yalnız soğan halkası ve Yüzük Kardeşliği haha koptum vallahi, harika olmuş ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de birşey soracağım; Debbie Macomber'ın kitapları birbiriyle bağlantılı mı? Sırf kapağından dolayı şu kitabını çok merak ettim=)) http://www.kitapadresi.com/kitapdetay.aspx?kid=432505-bir-dilekle-basladi-her-sey

      Sil
  5. hihi soğan halkasını sırf bu konsept için aldığımı itiraf edeyim :)

    bu arada benim elimdekiler seri ama o kitap serinin bir parçası mı bilemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam o zaman ben bu kitabı bir araştırayım ;)

      Sil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^