22 Mar 2013

Blessed Ostara




Dün Bahar ekinoksuydu. Yani Ostara, yani Newruz. Yumurtaları boyadık, tavşancık kurabiyeler yaptık. Bu kış, maalesef kış olmadı. Sadece bloğa kar yağdı. Bahar güzel geçer umarım. 
Kadınlar gününde bu sene şanslıydım. Arkadya Kitap'tan Dostluk Ekmeği ve Gökkuşağını Yakalamak kitaplarını kazandım. Dostluk Ekmeği'ne annem başladı. Çok güzele benziyor, çünkü arkada ekmek tarifleri var. Tarif varsa bir kitapta ben direkt olarak severim :)
Gökkuşağını Yakalamak ise matbaadan yeni çıktı, yakında elimizde olur. 

Aşağıdaki kitaplar ise hani burada da post girdiğim Sorananne çekilişinden. Tam istediğim kitabı Karanlık Sular'ı kazanmakla beraber Mefisto'yu da kazanınca acayip sevindirik oldum. Açıkçası katılırken kazanamam bende şans yok ama bir deneyeyim demiştim. Evren bana cevap verdi abartma istersen diye. 
Zaten benim bu blogda istediğim her şey tek tek olmaya başladı. Yılbaşı dileklerimin gediklisi bol bol kitap, kumaş olsundu hani, hakikaten resmen kitaba kumaşa boğuldum ve hiç şikayetim de yok. Tenks evren ;)

Veee şu an okuduğum. Bitirmek istiyorum, bitirmemek istiyorum. Kitap Oburları olarak 25 Mart'ta başlayacak tur kitabımız. Şöyle söyleyeyim, kitap karlı Prag'da geçiyor, mavi saçlı sanat öğrencisi baş karakter var. Dahasını siz düşünün ve bizi takipte olun...
Bende daha kitap gelmeden maskeyi yapmıştım çılgın gibi :)


Ve Victoria Frances illustrasyon makyajlarından deneme yaptım. Eyelinerım kötü olduğundan tam istediğim sonucu elde edemedim ama denemelerimiz sürüyor. 
Bu arada mavi saça aşığım ya, Karou iyice sapıttırdı beni zaten :)

İşte böyle blog, günlerim eğlenceli geçiyor aslında ^^

2 yorum:

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^