11 Mar 2013

Detoks Haftası

Geçen haftayı Detoks haftası olarak geçirdim. Bir süredir çok aşırı halsiz ve yorgundum. Midem ise benden ayrılıp tatile gitmek ister gibi bir hali vardı. Yani kısacası ciddi bir detoksa ihtiyacım vardı. Bende 5 günlük bir program uyguladım. Meyve, sebze sularını tükettim bol bol. Renkleri ne tatlı değil mi?

Sonrasında kendime Pasta Alla Norma yaptım. Evet kola da içtim ehehe. Detoks sonrası süper gitti. 

Lakin bana müthiş iyi geldi bu detoks. Sabahları dayak yemiş gibi uyanmalarım geçti, gün içinde sürekli olarak uykumun gelmesi ve kendimi yorgun hissetmelerim geçti. Çok enerjik oldum. Hakikaten etkisi oluyor. Geçen sene çok yapıyordum. Hiç hastalanmamıştım ve çok faaldim. Vitamin ilaçları neyim kullanacağınıza, bunu yapın. Hem sağlıklı hemde kolay. 2 kilo da vermişim. Daha ne olsun ^^






 Dün odamın über süper dağınıklığydı. Yine bir şeyler çiziyorum kendimce.



Artık Heartsick'i bitirmek istiyorum. Hayır sıkıcı falan da değil. Susan karakteri favori karakterim. Pembe saçlı gazeteci kız. Bugün bitireyim artık!



1 yorum:

  1. şu detoks haftası fena çekti ilgimi. aslında şöyle uzun uzuuun açıklasaydınız keşke neler yaptığınızı. o uyku ve yorgunluk problemleriyle başım dertte de:((

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^