29 Mar 2013

Karou Olmak


Kaç gündün Duman ve Kemiğin Kızı diye diye başınızı yediğimin farkındayım. Lakin devam edebilir bu durum üzgünüm. Çok ilham verdi kitap bana. Kitap Oburları olarak okuduk, inceledik 5 kişiye de hediye ediyoruz. Bu fırsatı kaçırmayın derim ben. Onun için thcodex 'in bloğuna gidin. Kitapla ilgili yorumum için ise Rafların Arasından 'a buyurun. 

Bir kere, mavi saçın aşığıyım onu biliyoruz. Çizim yapmak da ekmek su kadar önemli benim için. O yüzden Karou karakterini sevmesem olmazdı. Birde mıy mıy değil. Daha ne olsun. En sevdiğim kitap karakterlerinden biri oldu. 
Kitap zaten başlı başına olay, mutlaka tavsiye ederim. 
 Kitabı okurken, malum kolyeleri yaptım bir yandan da. İsteyenler oldu ama kusura bakmasınlar veremem. Belki ileride yapabilirim. Bu kolyeler öyle ortada gezen materyallerle yapıldı ki, amatörlükten ölebilirler. İp organze kurdele, boncuklar ortada gezen ıvır zıvır atsam mı ya dediklerimden. Hatta bazılarını oje ile boyadım :) dişler ise fimo. öyle sertleşmişti ki, zeytinyağı ile yumuşatarak yaptım.


“Once upon a time, a little girl was raised by monsters. But angels burned the doorways to their world, and she was all alone.”

Bu maskeyi ise kapağı ilk gördüğümde yapmıştım, kitap elime geçmeden. Biraz da Madrigal olayım dedim :)


Şöyle de bir konsept çalışma yaptım. Okurken yanıma karlı Prag fotoğrafını da aldım. 


Şimdi dört gözle ikinci kitabı bekliyoruz tabii.

6 yorum:

  1. Ya normalde güzelliğin ve çirkinliğin çok subjektif olduğunu düşündüğümden kimseyi "güzel" ya da "çirkin" diye tanımlamamaya gayret ederim, bana güzel görünen insan başkasına çirkin gelir (genelde de öyle olur sdfklj) AMA ÇOK GÜZELSİN LAN. Bu kez genele aykırı bir yorum da değil bence :D

    Bu kitabı da çok merak ettim ya, katıldım çekilişe, inşallah Rafların Arasından ekibindenim diye diskalifiye olmam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın ^^
      yok yahu, gel şimdi gör, saçlar saçma sapan bir topuz gözler pört. :)

      bu arada diskalifiye olmazsın, umarım kazanırsın ya ^^

      Sil
  2. sevgili gamzeciğim, kolyendi saçındı derken kıskanıyorum:) maaşallah, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımcım ^^ özledim seni ve tekrardan hoş geldin

      Sil
  3. çoook başarılı! ve şu ilk fotona bayılıyorumm <3

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^