14 Mar 2013

Küçük Heyecanlar



Geçen gittiğimizde mezarlıktan kozalaklar toplamıştık. Onlar halen duruyor. Ve asa yapmıştım. Keşke bu bej haliyle kalsaymış, yeşile boyayınca çok berbat oldu. 


Eva sünger kağıt son zamanlarda favorim. Yılbaşı pastamda ve kartlarımda kar tanesi yapmıştım gümüş ışıltılı olanla, şimdi de pagan sembolleri yaptım. Çok düzgün kesemedim ama olsun :)

Ve son zamanlardaki takıntım. Bu dizinin trailerlarını kaç zamandır takip ediyordum ve heyecanla gelmesini bekliyordum. Sonunda kavuştum. Darısı Game Of Thrones, Hanniball, Da Vinci Demons'a. Nisanda gümbür gümbür geliyorlar!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^