28 Haz 2013

Tauriel


Film için gün sayıyoruz, Tauriel nasıl diye bekliyoruz. Mirkwood kızı'nın kıyafetlerine uygun bir şeyler  dikme planım var.  Sinemaya kostümümle gitmezsem öleceğim hastalığına yakalandım. Hatta boykotumu bile delerim :)Yeni proje elf kulakları ve Tauriel kostümü. bakalım becerebilecek miyim Prosthetic Elf Ears işini. Polimer kil ile kalıp yapmaya çalıştım ama olmadı istediğim gibi. 
Yakın zamanda yapacağım aljinatlı falan profesyonel fx olayını. bakalım bakalım.  

Gezi olayları arasına karıştı fragman. Neyse...
166 gün 10 saat kalmış. 

6 yorum:

  1. Merakla bekliyorummmm *-* Bu karakterin yaratılması cosplay yapanlara yaradı valla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elf kulaklarını kaç zamandır düşünüyordum buda üstüne geldi. normalde Bilbo Bagins kostümü düşünüyordum aslında. bakalım becerebilecek miyim :)

      Sil
  2. wuhuu filmden çok senin cosplayini merak edicem şimdi sycocum^^...kesinlikle başaracağına eminim! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheh kızıla dönüş yapacağım Valki bakalım bakalım :)

      Sil
  3. Merhaba,

    GFC yakında kapanıyor. Takibi devam ettirmek için;

    Bloglovin: http://www.bloglovin.com/blog/1825471/hippilazman

    Google+: https://plus.google.com/u/0/113966100089558570784/posts

    Not: Takip ettiğim tüm blogları bu yerlerden sırayla takibe alıyorum. Haber vermek için böyle bir mesaj girdim. Teşekkürler...



    Hello,

    GFC will not be anymore on 1th July. Keep follow;

    Bloglovin: http://www.bloglovin.com/blog/1825471/hippilazman

    Google+: https://plus.google.com/u/0/113966100089558570784/posts

    P.S.: Im following from Bloglovin and G+ which i follow with GFC. I want to just tell my connection. Thanks...

    YanıtlaSil
  4. senden duydumm süper haber!! legolası gördümm yaa :D

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^