3 Tem 2013

Ama Benim Dünyamda Olabilir!


Yaz projelerimin tüm alet edevatını toplamış bulunuyorum. İş artık full çalışmaya geldi. 

Teyzemin minnoşlar geçen bizdeydiler. Mert araba hastası velet oldu. 3,5 yaşında çocuk bütün araba markalarını ezbere biliyor. En favorisi Hundai. Ona takılıyordum aman oda hiç güzel araba değil şusu yok şurası kötü falan diye. Bana süper bir cevap verdi. 

Şöyle düşündü önce ve "Ama benim dünyamda olabilir!" dedi. oha lafa gel oldum. O lafın üstüne bir şey diyemedim, kapak oldu bana. Bir yandan da lafın güzelliğine bayıldım. 

"Benim dünyamda olabilir" 

Bu Z kuşağı über geliyor. Çok zekiler. Artık ay şöylesin böylesin diyenlere bu lafı yapıştıracağım. 
ay lav yu Mert!

Bir sürü polymer clay aldım. Aslında bunlar yetmeyecek de başlangıç olarak şimdilik aldım. Ayriyeten erişte makinesi şart. Hamurları yumuşatmak zor iş çünkü. Ve modelaj seti elzemmiş. O kadar uğraştığım şeyleri iki dakikada yapabileceğim artık. Özellikle elf kulaklarını nasıl yapacağımı düşünüyordum lakin bunlar çok yardımcı olacak. 
Ejderha yumurtalarım, Dracarys'im, kolyem, kulaklarım falan, tam düşündüğüm gibi biterlerse benden mutlusu olmaz :)

Bu arada bu sene "yazın kitap okuyamama" hastalığımı kıracağım. 

Bakalım bakalım. Buradan yaptıkça paylaşırım artık :)

7 yorum:

  1. wuhuuuu bayılıorum senin dünyana ben!!!^^ inanılmaz yetenekli ve yaratıcısın ne istesen olur ki senin dünyanda^^...ben de cosplay yapıcam hala düşünüorum kim olsam nası olsam kostümü hazır alsam çok laf yicem kendim yapsam beceremicem ben de ortaya karışık bişi yapiim diorum...birazı hazır birazı modifiye...şimdilik sailormoondan black lady var aklımda...acaba olur mu sycocum ya ne dersin...fkir ve önerilere açığııım^^ <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi canımsın <3

      laf yemezsin mesela Mavi Ojeli Kız Sailor Moon olmuştu geçen sene, müthişti ya. ama Black Lady süper olursun kesin, hatta merak ettim :)

      Kızıl saçlı bir şey yap diyeceğim de farklı olsun ya, Katy Perry çok tatlı olmuştun onun gibi bir şeyler olabilir ^^

      Sil
  2. Erişte makinesini nerden aldım canım ? netten bakmıştım ben ama fiyatları nasıl.. Güzel şeyler çıkaracağına eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gitti gidiyordan 45 liraya aldım canım, ücretsiz kargo ile hemde. gayet memnun kaldım vallahi tavsiye ederim :)

      Sil
    2. hii bende ordan bakmıştımm bi alım o zaman : ))

      Sil
  3. Her şeyin hazır görünüyor. Yalnızca yapması kalmış gibi *-* Elf kulaklarıı! Umarım hepsi istediğin gibi çok uğraştırmadan oluverir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım ya, çok merak ediyorum nasıl olacaklar :)

      Sil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^