27 Tem 2013

ARMSTREET



Ortaçağ elbiseleri manyaklığımdan dolayı bu kıyafetleri satanları takipteyim. 
Hatta benim fashion olayım bu tarz şeyler :)
Arm Street ise bunun artık YSL'i gibi bir şey. 
Kıyafetlerin hepsine salyalarım akıyor. Lakin baya tuzlu. Gerçi tuzlu diyorum ama piyasada normal fiyat. Ebayda bile neredeyse bu tarz fiyatlarla bulursunuz. 
Dikimi bile aza mal olmuyor iyi bir elbise istiyorsanız. Nereden baksanız 4 metre kumaşı gözden çıkarmanız gerekiyor. Baya uğraştırıyor. Kalıpları bulmak bir iş zaten, en sonunda kendimiz çıkardık.
Griyi bitirince şu siyahın yeşilinden yapma planına girişeceğim. Her şeyi hazır beni bekliyor. 






 Kırmızı başlıklı kız'a değişik bir bakış açısı ile yaklaşmışlar. Başlığına bayıldım :)
 Zaten Arm Street'in en beğendiğim tasarımları pelerinleri, uzun kabanları. Müthiş işler çıkarıyorlar. 

Şuna bakar mısınız? aynı Gölge ve Kemik'teki keftalar gibi olmuş. O bordürler enfes. 








En sevdiğimi ise sona sakladım. Karlar kraliçesi. Bundan istiyoruuuum! Çok güzel ya.
Dahasını merak ettiyseniz sizi sitelerine alalım. İçeride epic ne ararsan var. 

-Sycorox-

11 yorum:

  1. o sonuncusu acayip güzel bir şey!!! dibim düştü resmen :D rengine de bittim :D koyu bordoda iyi gidermiş o modele ya da gece mavisi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk gördüğüm zamandan beridir aşığım o sonuncuya. zaten onun sayesinde keşfetmiştim bu markayı :)

      Sil
  2. Bende severim bu kıyafetleri , bayana asalet veriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de. muhtemelen bu tarz giyinince dalga geçileceğim ama olsun :)

      Sil
  3. valla sen dikersin bunlardan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başladım zaten, bakalım nasıl olacak :)

      Sil
  4. Hayran kaldım hayran! Yeşil ve siyah olanı giymeyi çook isterdim :)

    YanıtlaSil
  5. wuhuuuu bayıldım hepsine mütişler gerçekteen...özellikle kırmızı başlıklı kız tam benlikmiş^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o yenilerdenmiş, zaten görünce direkt sen geldin aklıma :)

      Sil
  6. bloğun harikaymış ben şimdiye kadar nasıl görmemişim.. her postun altına süpermiş bunlar yazasım geldi:) çok orjinal fikirler gerçekten çıkmam artık burdan O_o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloğuma hoşgeldin o halde ^^ :)

      Sil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^