11 Tem 2013

Ejderha Yumurtaları


Yaz projelerimden birini bitirmiş bulunmaktayım. Ejderha yumurtalarım salonu süslüyor.  Esasen orjinale bağlı kalmayı düşünüyordum. Hatta hindistan cevizini almıştım. Ama onunla nasıl olacağı çok çetrefilli gelince başka yollar düşünüyordum ki, bu tahta yumurtalar çıktı karşıma. Evet küçükler lakin yapacağım tabak için biçilmiş kaftanlardı. O hindistan cevizi ile bir tane daha yapmayı düşünmüyor değilim. Gaza geldim :)

 Sonunda yaprak tabak buldum. Tamam seramik değil ama olsun. Ülkemizde sadece beyaz olanlar var sinir oluyorum. Derhal yaprak tabak modası başlatın, stok yapacağım.


Bizim cücüklerin yapım aşaması böyle geçti. Eğer erişte makinem olmasaydı çok zorlanırdım, yeşil hariç tüm hamurlarım sertti.  Korktuğum gibi tahtalar yanmadı gayet steril bir biçimde piştiler. Tabii kısık ateşte. Üstlerini oje ile boyadım.


Veee Fin! 
Kardeş kardeş kafa kafaya verdiler cücükler. 
Nasıl olmuş? 

8 yorum:

  1. ben bu bloggerla hobbit izleyeceğim, kıskanın asdfghjk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asjfhg kıskananlaaağr çatlasın :)

      Sil
  2. haaaah! şimdi yoruma can geldi ben de yazayım bari :) Eline sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. ya acayip beğendim, sen bunlardan fazla yapıp satsan ya valla alıcısı çok olur (en başta ben:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheh yaz bitsin biraz elim alışsın da olabilir :)

      Sil
  4. ya sen nasıl bi insansın? nası bi cool'luk bu! nası bi harikalık. bayılıyorum sana!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın <3 aynen bende sana bayılıyorum ^^

      Sil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^