26 Tem 2013

Ortaçağdayım Dönücem!



Merhabalaaar.
Sonunda elf broşuna kavuşmuş masum Hobbitim. Buna yıllardır duran ve ne yapacağımı kestiremediğim gri kumaşla bir pelerin dikmek farz oldu :)

Son zamanlarda Robert Mapplethorpe ve Patti Smith'in çoluk çocuk zamanlarındaki sürekli bir şeyler yaratmaya çabalama durumundayım.
Birini bitirip ardından eee şimdi ne yapacağım diye aranıyorum.

Daha önce bu elf kulağı küpelerinden kalın tel ile yapmıştım lakin kablo gibi olmuştu fecaatti. Nette tabii süper yapanları var pinterest sağ olsun görüyoruz imreniyoruz.
Bu sefer ince tel ile denedim ortaya böyle bir şey çıktı. Bu deneme fena da olmadı sanırım. 

Ve bir gri kumaş daha kişiliğini bulma yolunda ilerliyor. 2 senedir bekliyordu garibim. Orta çağ elbisesi olacak.  Hiçbir yerde giyemezsem evde giyerim o denli gözümü kararttım. Lakin zor dikimi halen arka parçalarını dikmedim mesela. Çok kumaş yiyor. Bu tip elbiselerde fiks 4 metre kumaşı gözden çıkarmanız lazım. 

Bu bordürleri çok severek almıştım aşırı heyecan yapıyorum :)


Bu aralar Cass ile Venedikteyim. Nasıl bir karakter ya, geceleri mezarlıklarda gezmeler, mahsenmezarların içlerine girmeler falan. Çatlak. Yazar Victoria Frances hayranı anladık. Ben zaten bu kitabın kapağını ve Venedikte geçtiğini okuyunca hemen ayraç yaptırmıştım tam uydu. 

Ve son zamanlarda Türkiye'de beni en heyecanladıran grup Ensemble Galatia. 
Birde Ankaralılar üstüne üstlük. Tam benim tarzım ortaçağ çalıyorlar. Albümlerini almayı çok istiyorum lakin önümüzdeki iki ayda zor görünüyor yaptığım harcamalardan dolayı. Bi alan gönüllü cengaver arıyorum eheh

Aşağıya da müzik playlist şeysi ekledim, en çok sevdiğim şarkılar dinleyin hatta dinleyeyim :)

Bende böyle. 

-Sycorox-

2 yorum:

  1. yine en cool benim sycoroxum! :)

    YanıtlaSil
  2. Bitmiş halini de görmek istiyorum o elbisenin :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^