2 Tem 2013

S-s-summertime Summertime Sadness


Bu aralar deli gibi taktım bu şarkıya. Hatta uzun zamandır ilk defa şarkının sözlerini ezbere biliyorum. Bazen kendi kendime tüm şarkıyı söylemiş yakalıyorum. 

Lana biz bir yanı eksik kadınların sesi oldu resmen. kalp kalp, seviyorum onu. Banane estetiklerinden, detoneliğinden. Bugün can sıkıntısından çizim yapayım dedim bu çıktı. 

I think I'll miss you forever
 Like the stars miss the sun in the morning skies 
Late is better than never 
Even if you're gone I'm gonna drive, drive



3 yorum:

  1. bu şarkıya paragraflarca yazı yazılır... Kadınım lana del rey'e de. bu şarkı aklıma hep sylvia plath'ı getiriyor, özellikle i'll miss you forever kısmında, neden bilmiyorum ama o kadını tanıyamadan özlüyorum bu şarkı da üstüne tuz biber oluyor. lana güzel kadın. çizimin çok iyi olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. devamında like the stars miss the sun in the morning, late is better than never der. offf ya :(

      efsane şarkı evet.

      Sil
    2. çocuklarım çok güzelsiniz.

      Sil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^