26 Ağu 2013

Bloodmilk Jewelry



Kendimce Fashion köşemde sevdiğim takıları icra eden Bloodmilk Jewelry'e yer vereceğim bugün. Supernatural tasarımlarının hayranı birçok isim var. Bende onlardan biriyim tabii.

Her zaman ay taşı bir kolye istemişimdir. Bloodmilk tam manasıyla yapmış. Bayıldığımı eklemeyeceğim ekstra.

Bana milyarlarca dolarlık elmas yüzükler verseler hayır der Bloodmilke koşarım. O denli müthiş.




Tasarımların hepsine göz koydum desem yeridir. Hele benim gibi ay temalı her şeye bayılan biriyseniz sevmeniz muhtemel. Aynı zamanda pençeler de çok dikkatimi çekiyor. Ebay'da da çok hoş şeyler görüyorum, almam an meselesi.








Kat Von D doğal olarak BloodMilk'e karşı koyamamış isimlerden. Bende mutlaka bir tane edinmeyi düşünüyorum. Biraz tuzlu ama olsun. Edinmek isterseniz Etsy'de Bloodmilk Jewelry'e ve Bloodmilkjewels 'a uğramanız yeterli.


-XOXO-
-Sycorox-

2 yorum:

  1. aaa layoutun deişmiiiş ve süper olmuşşşş bayıldım^^...takılara ayrıca bayıldım tam senlikmiş hakkaten^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ^^
      valla acayip beğeniyorum takıları bir gün alacağım gözümü karartıp :)

      Sil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^