1 Ağu 2013

I Got Dragons, Bitch!



Sycorox Targaryenim artık hohoho :)
Beyaz peruğum geldi nihayet nasıl olmuş. Ben yakıştırdım kendime, sarıyı hiç yakıştırmıyorum ama bunu sevdim. 
Ebaydan aldım kendisini, heat resistant(yani fön çekilebilir, üzerinde oynama yapılabilir) olduğunu zannediyordum ama meğersem full sentetikmiş. Önlerini bir düzleştirmeye kalktım keçe gibi oldu. Hoşuma gitti oda ne yalan diyim :)

Tabii sıfır makyaj ve akşamları yediğim çekirdek&kola ikilisinin getirisi olan süper sivilceli halimle nasıl olduysam artık.
Buraya lensler ve makyaj gelecek. Gri lens almayı planlıyorum.
O fotoğrafı instagrama ekleyince ellerimle dalga geçtiler halen etkisindeyim. Napiim ellerim küçük, dolma, çirkin saklayayım mı? 

Ejderha yumurtası projeme başlarken aslında hindistan cevizi ile başlamıştım. Sonra tabağa sığmayacaklarını aklım kesince küçük yımırtalara çevirdim işi. Lakin bir tane orijinal boyutta olsun diye devam ettim. 
Hindistan cevizini nasıl kırdın derseniz, kırmadım. Önce sütünü boşalttım (iğrenç bir şeymiş!) sonra haftalarca bekledi kuruttum. Ve bir iki kere fırınladım. 


Sonra başladım üstlerini polymer clay ile kaplamaya. Önce bir tarafını kaplayıp pişirdim. Tabii salak gibi ayaklık ile pişirmeye kalkınca yangın çıkarıyordum evde, göz gözü görmedi babam korkudan ölüyordu yangın vaaar diye. 
Baba bebeğim doğuyor diyemedim tabii :)
Alt tarafı yanınca o kadar uğraşı çöpe gitmeyecekti, gidemezdi biraz seramik hamuru sıvadım yanan yere. bence daha güzel oldu, orijinalinin de altı böyle çünkü haha 


Ve şimdi asıl olmayan, salaklık edip batırdığım yere gelelim. Ben akıllısı yönlerini karıştırdım iki tarafı aynı yöne bakmadı. Alt tarafı kalk gidelim dedi, üst tarafı bokluk çıkarma otur dedi, ortası biz noluyoruz dedi. Ortası çok kötü oldu. Bir ara yeşil hamurum bitti beyaz kullandım ama akrilik sağ olsun kapattı. 

Minikli büyüklü tüm ejderlerim aynı kadrajda alayım dedim. 

Aslında süper olacaktı o ortası olmasaydı, çok fena gözüme batıyor. Tekrar yapacağım, bu tam olmadı. 
Yeri de hazırdı sıpanın, televizyonun o gıcık boşluğunu kapatma görevi görüyor kendisi. 


Targaryen projem bunlarla sınırlı değil, Daenerys pençe kolye var sırada. Onu yapmaya çalıştım bi olmadı attım, kolay şeymiş diyordum ama en zoru o çıktı. 

Aslında bu ay 5 kilo almamış olsaydım 3. sezondaki mavi kıyafetinden yapmayı planlıyordum. Neyse sonra olsun oda. 


Son olarak harika bir Game Of Thrones theme çalan Harp Twins videosuyla ile bitireyim.
Bu kızlara dikkat, bayılıyorum son zamanlarda onlara. Videolardaki kıyafetlerinin de ayrıca hastasıyım.

4 yorum:

  1. dostum beyaz peruktan istiyorum. bana özelden link vermelisin. minik ejderhacıklar hakkında bi şey demeyeceğim, duygulanıyorum... "before it was cool" :))))))))

    YanıtlaSil
  2. Yön olayı batırmasaymış iyiymiş ama yine de çok güzel:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, Kafka ve Prag belgeseli izliyordum dalıp gitmişim ondan oldu :)

      Sil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^