14 Ağu 2013

Kozmetik Aşkına!



Kozmetik tanrıları beni kutsasınlar!

Benim gibi bu işlerden zerre anlamayan biri bile bulaştıysa herkes bulaşır. Hoş halen yok BB krem, yok şu bu anlamıyorum. Ama bir yerden başladım.

Far paletimle aşk yaşadık uzun süre.Gitti Gidiyor'dan almıştım, sorunsuz geldi kısa bir sürede. Geçen ebaydan concealer seti aldım, gift olarak işaretlettim çok sıkı tuttum işi. Ama gelmedi muhtemelen gümrüğe falan takıldı. Yani demem odur ki, çok ebaya makyaj konusunda güvenmeyin, aynıları GG'da mevcut. Neredeyse aynı fiyatına denk geliyor resmen.

 Renkleri süper hatta far sürülmedik halleri şu aşağıdaki gibi. Ben bu paleti kırmızısı için almıştım. Gerçekten de acayip yoğun bir renk tebrik ettim.

Bu arada arma kızımız da boy gösteriyor. Bunu neye yaparım belirsiz gerçi.

Brush setim ise Ebaydan. Onlar geliyor ya sorunsuz geldi. Hatta beklemediğim kadar kısa sürede elime geçti. Ben yıllardır oradan buradan fırçalar alırdım, onlarda naylon sert şeyler, resmen sürmeye korkarsınız. Bunlar ise bir harika. Yumuşacıklar. Tek kusuru çabuk kıllarının dökülmesi. 
Yanına da eşantiyon minik ayakkabı anahtalıkvari şeyi ve taster ruj göndermişler. sevdim :)


Velhasıl kelam süslü bir hatun olma yolunda adımlar atıp duruyorum haydi hayırlısı eheheh 

3 yorum:

  1. Bayıldım palete. Kolay kolay far kullanmıyorum, illa ki bir şekilde parlak parlak duruyor sinir ediyor beni ama elinde gördüğüm kadarıyla bu palet hem mat hem de yoğun renkli. Güle güle kullan.

    Ne kadara aldığını sorabilir miyim? ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ^^
      evet mat renkler yoğunlukta. hele bir siyahı var ki, kömür karası ben hiç bu kadar yoğun siyah görmemiştim.

      59 liraya aldım. normalde ebaydan 40 liraya yada daha aza gelir ama gümrüğe takılma olayı var. kargosu da hızlı gelmişti.

      bu satıcıdan aldım; http://urun.gittigidiyor.com/kozmetik-kisisel-bakim/168-renk-palette-far-makyaj-seti-ucretsiz-kargo-91137231

      Sil
  2. Bende far kullanma pek ama görünce insanın alası geliyor gerçekten :)) hayırlı olsun canım

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^