10 Ağu 2013

Kızıl Tilki


Kartalları çok seviyorum. 
Kurtları çok seviyorum. 

Tilkiler ise çok şirinler. Böyle küçük çocuk gibi bakıyorlar, yavruları hele inanılmaz sevimli. Tumblr sağ olsun tilki sevgisi aşıladı bize iyice.  
Hayvan çizimlerini çok seviyorum hatta bence en adam akıllı hayvanları çizebiliyorum sanki.  Kulak kılları öldürdü ama. Ne zormuş ya, halen olmamış diye diye bi hal oldum :) 
Bu çizdiğimin türü Vulpes Vulpes yani Kızıl Tilki. Genelde Asya, Kuzey Afrika ve Kuzey Amerika'da olurlarmış. Onları kartallar avlıyorlarmış çok üzüldüm bak şimdi. 

Birde sonbahar tilkisi çizerim önümüzdeki günlerde bakalım. 



5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. o çok şirin ya. ben böyle diye diye tüm familyayı elden geçireceğim sanırım asfdg :)

      Sil
  2. "tilki dediler, koştum geldim"
    http://2.bp.blogspot.com/-jb8X8MoBSi0/UUD9pY8oCZI/AAAAAAAAnlQ/zFI58OCZaz4/s1600/6.gif

    YanıtlaSil
  3. böyle bi yeteneğim olsun isterdim!

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^