31 Ağu 2013

Renga Rengarenk!


Bu çizimi malum merdivenlerin griye boyandığında yaptım. Fenalık geldi homofobi artık. 
Her ne kadar onları yok saysanız da onlar oradalar ve varlar, yaşamaya, insan yerine konulmaya çalışıyorlar. 
Merdivenlerin fikir babası 65 yaşında esnaf bir amcaydı. Sadece güzel görünsün diye düşündü. Belki evet Lgbt'de yardımcı oldu, pek de güzel oldu. Sonrası malum. 

Aslında bu çizimi yapmakla yapmamak arasında kaldım. Hatta kızlara sordum nasıl olur diye. Kimseyi kırmak üzmek istemem, malum hassas konu. 

Lakin en severek çizdiğim çizimlerden biri oldu. Her yerinden amatörlük akıyor ama olsun. Çok sevimli geldi bana. İzmir'de gördüğüm bir transı çizdim esasen. Über güzeldi. 

Merdivenleri kimin boyadığı niye bu kadar önemliydi ki. Tabi geri adım atılması, merdivenlerin tekrar boyanması, birçok yerde bu olayın artarak başlaması çok güzel oldu. 

Şimdi artık reklamdaki gibi her yer renga rengarenk! 
-bu arada o reklamı da nasıl itici bulurdum, gerçeği çok güzel oldu-


4 yorum:

  1. Yaziyi okudum da yoruma katmadim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne söylemek istediğinizi anlayamadım :)

      Sil
  2. çizime bayıldım görüşlerine de katılıorum^^...resmen merlin gibiymiş ama çizdiin kişi çok güzel <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunu okuyunca önce aklıma Merlin dizisindeki çocuk geldi ahaha sonradan jeton düştü. çok güzeldi ya saçlar böyle Marilyn tarzı :)

      Sil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^