8 Ağu 2013

Yeni Tema


Dünden beridir bloğumun temasına eğilmiştim. Bir yorum gelmişti çok ağır falan gibisinden. Bende daha sadeleştirdim kendi çapımda, bu konuda iyi değilim ama :)

Sağ olsun Gizem imdadıma hızır gibi yetişti ve bu harika temayı yaptı. Geceden beridir uğraşıyor, nasıl mutlu oldum anlatamam. Bu slayt header olayına bayılıyordum, kaç ay öncesinden istemiştim bayram sürpriz yaptı bana. Harçlık almış çocuklar gibi sevindim *.*

Çok sevdim, ellerin, kolların, gözlerin dert görmesin Gizemim kalp kalp kalp 

Çooooooooook teşekkürler, müthişsin, hiçbir ayrıntıyı atlamadın ay lev ye  ^^


Siz nasıl buldunuz?


12 yorum:

  1. Beğendiğine çok sevindim ^-^ Ne zamandır yapayım yapayım diyorum bir türlü fırsat bulamamıştım. Bayrama denk gelmesi iyi oldu hohahahaa ^(#`∀´)_Ψ Güle güle kullan canım (´ε` )♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok beğendim, bayram hediyesi oldu valla ^^

      Sil
  2. Çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel olmuş. Mel'in eline sağlık *-* Bu halini rengini sağını solunu orası burası her köşeni beğendim *-* Güle güle kullan Gamzeeee *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler *.*

      aynen, sade ferah ferah oldu, bayıldım :)

      Sil
  3. oo çok güzel olmuş, bana da yardım eden olsa.
    birşey anlamıyorum bu işlerden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende zerre anlamıyorum, sağ olsun Gizem süper iş çıkardı :)

      Sil
  4. Güle güle kullanın, ben çok beğendim. ;)

    YanıtlaSil
  5. Tema istiyene yar dımcı olabilirim.www.turhanplt.com önce sitemin temasına bir bakın.Bu tema bloggera www.özgürgörgülü.blogspot.com tarafından çizildi.İstiyen olursa sitesinden alsın.Buna benzer çok tema var. wm aracı. yazın google birde plusoo ordaki dorumlarda var birde size göre www.aerakman.blogspotta var size yardımcı olurum ben.

    YanıtlaSil
  6. Senin temana gelicek olursam güzel ama sadece devamını oku eklentisi yapılsa iyi olur.Tabi senin fikrin ben genelde benim sitemde kullandığım temalar gibi severim.

    YanıtlaSil
  7. Bu arada sitemdeki temayı ben özgürden alıp düzenledim size isterseniz temamı gönderirim.

    YanıtlaSil
  8. Turhan bey; teşekkürler ama ben temamdan çok memnunum. O devamını gör olayını özellikle istemedim.

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^