23 Eyl 2013

Mabon Soframız


Mabon'umuz güzel, bolluk ve bereket içinde geçti. Ve dakika bir gol bir bereket gelmeye başladı. 
Bizim ritüellerimiz masada güzel yiyecekler, mumlar hoşumuza giden müzikler eşliğinde oluyor sanırım. 
Seviyorum bunu...

Pentagramı kendim yaptım nasıl yaptın diye sormayın zor oldu :)


Tanrıçalar...

Ekmek yapmasak olmazdı, haşhaşlı, zeytin yağlı ekmekler, yaban mersinli, elmalı, yulaflı cupcakeler yaptım. 

Annem fırında makarna yaptı ki özlemişiz. 

 Bu mevsim zaten reçel yapma mevsimi. Ayrıca Mabonda reçel yapmak bolluğu getiriyormuş. Bende bir koşu şeftali ve Anjelik aldım. Anjelik nefis oldu ekşi ekşi :)

Böyle kendi çapımızda kutladık, çevremizdeki birçok kişi haberdar oldu kendince birşeyler yapmaları çok hoştu. Bende  masamı çekmek istedim. Seviyorum bu ritüelleri. 

Kutlu Olsun ^^

7 yorum:

  1. Ya sen nasıl becerikli bi hatunsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senle aynı şehirde olsaydık kilo alırdın kesin :)

      Sil
  2. elmalı kekimi gördün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa kaç gündür bloglara bakmıyordum dur bakıyorum hemen :)

      Sil
  3. Çok güzeel bir Mabon sofrası olmuş sayende öğrendik seneye bizde kutlarız belki :))

    YanıtlaSil
  4. inanılmaz ve harikasın hatun..

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^