24 Kas 2013

D.I.Y Daenerys's dragon claw kolye


Sonunda Daenerys dragon claw kolyelerimi de bitirdim. 
Kolay ya diyordum ama baya uğraştırdı. Şekil vermek zormuş. Birde ay aynı keçi boynuzu gibi oldu diyerek 263663 kere bozdum :) 
En keçi boynuzuna benzemeyenini pişirdim artık. 


Üçüncü sezon bu kolyeyi görünce anında YAPMALIYIIIIIM! dedim. Tabii elbise için de aynı düşünceler içerisindeydim. Lakin onu birebir yapmama kararı aldım. burada abla normalde de giyilebilecek versiyonunu dikmiş ki, bence güzel ve kolay olmuş. Zaten elbisenin modeli çok çetrefilli geldi bana. 


Daenerys ilk bölümlerde çift olanı, sonra ise tek olanı taktı. İkisini de yaptım. İlk ve ikinci sezonda tek olarak  da taktığını hatırlıyorum. 


Bu arada bir Daenerys peruğu aldım ki, muhteşem bişey!
Beyaz peruğum iyiydi hoştu ama bu başka ya. Tek olarak bir yerde kalmış onu ben kaptım! :)

Onu hem bu cosplayda, hemde ortaçağ cosplaylarımda tepe tepe kullanırım.

Bakalım nasıl gelecek :) 

4 yorum:

  1. yaaaaa acayip merak etttiiiiim dört gözle bekliceeem cosplayi^^...nası yeteneklisin sycocuuum ya bayılıyorum senin diy procelerine ihihi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok merak ediyorum Valkiciğim, teşekkürler ^^

      Sil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^