1 Kas 2013

Halloween Sofrası



Bir Halloween sofrası hazırlamasam olmazdı tabii.  Parmaklar, mezarlar ve olmazsa olmazımız bal kabağı çorbası baş köşedeydi. Çeyizimde (evet çeyizim asfads) anneannemden kalma antika gümüş kaşık, çatal takım buldum. Çok gotikler beni bilmiş sanki anneannem :)


Ölülere önce bi fatiha okuduk asfdfa 


Bu sene ciddi bir şekilde kağı hamuruna taktım. Kuzgunu kağıt hamurundan yaptım. Tam Lou Reed'in öldüğü gün bittiği için ismi Lou oldu. Hüso'nun yanında yerini aldı :)

Veee en favorim Sugar Skull kurabiyeleri oldu. Bunlar için internette pattern bulup kağıdı kesip hamurun üstüne koyup oradan kesip yaptım. Sonra Gıda boyası kalemleri ile boyadım. O kalemler harikaymış test ettim onayladım. 

Böyle bir Halloween geçti gitti. 
Ben aslında cadı konsepti çok istiyordum ama olmadı. Seneye artık. 

10 yorum:

  1. Halloween'i 2010'dan beri kutlayamıyoruz, ne güzel senin fırsatın olmuş ^_^, çok güzel her şey eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ^^ sizin kutlamalarınızın hastasıyım zaten :)

      Sil
  2. of çok güzel olmuş! parmaklara ve mezarlıklara bayıldım özellikle. ^^

    YanıtlaSil
  3. ya ne desem boooş^^...senin sofralarına ba-yı-lı-yo-ruuuuummmm....kesinlikle konsept belirlemede ve uygulamada on numarasın sycocuuum^^....herşeyin yenilebilir olması da muhteşem...süper süper süpeeeeerrrrrr^^ <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen sendeee. senin Halloween kostümlerine öldüm bu sene :)

      Sil
  4. Parmakları nasıl yaptığını ve o mezarların ne olduğu merakındayım. Çooook güzel olmuş sofra Halloween'in hakkını vermek bu olsa gerek :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler hepsinin tarifi Yemekler ve Müziklerde olacak merak etmeyin :)

      Sil
  5. bu sene de süper olmuş. biz bir şey yapamadık ama:(

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^